Soluția Google ca să scapi de această bătaie de cap cu documentele

de: Mădălina Bahrim
31 03. 2021

Google vine în întâmpinarea utiliatorilor cu o nouă aplicație menită să reprezinte o adevărată mâna de ajutor pentru cei care lucrează cu documente scanate și care au nevoie de o mai bună organizare a acestora.

Echipa Google Area 120 a lansat o aplicație Android numită Stack pentru a rezolva această problemă.

Cum te ajută, concret, Stack de la Google

Noua aplicație îți permite să scanezi documente, și apoi, cu ajutorul inteligenței artificiale, ele pot fi redenumite și sortate automat pe diferite categorii, pentru a-ți fi mai ușor să le păstrezi o evidență clară și să le găsești foarte repede atunci când cauți un anumit document în marea de documente din dispozitivul tău.

Mai mult decât atât, echipa Area 120 a colaborat cu echipa DocAI Google Clouds pentru a dezvoltă un algoritm de învățare automată pentru a identifica părți importante ale unui document, cum ar fi data scadentă și suma totală datorată.

Pentru a facilita găsirea documentelor, poți căuta și textul integral al documentului. Acest lucru este la îndemână, deoarece s-ar putea să nu-ți amintești numele fișierului, dar ai putea să îți aduci aminte de o parte din textul documentului respectiv.

Gigantul tehnologic va permite să îți activezi integrarea Google Drive pentru a stoca toate documentele în cloud, astfel încât să nu le pierzi în cazul în care aplicația se oprește. Nu în ultimul rând, Stack folosește tehnologia avansată de securitate și conectare Google pentru a-ți proteja documentele. Pentru o protecție suplimentară pe telefon, poți solicită o scanare a feței sau a amprentei de fiecare dată când deblochezi aplicația.

În prezent, aplicația este disponibilă numai pentru utilizatorii de Android din SUA. „Până acum, Stack ne-a făcut să ne simțim mai organizați și pregătiți în munca de la birou. Suntem încântați de potențialul său de a vă ajuta”, a transmis Google.