Se dau bani pentru toți românii care fac asta: anunțul momentului de la o mare bancă din România

de: Andrei Simion
08 01. 2021

Se întâmplă, uneori, ca o bancă să îți dea ție bani și să nu-ți impună prea multe condiții. Așa e cazul și acum și poți profita deja.

Raiffeisen Bank a venit cu un anunț deosebit la început de an.”Dacă ești deja client Raiffeisen, adu-ți și prietenii la noi și poți câștiga până la 500 lei! Iar prietenii tăi câștigă și ei, fiecare 50 lei!”, a transmis banca. Această campanie se desfășoară în perioada 4 ianuarie –  31 martie.

Cum funcționează campania Raiffeisen prin care primești bani?

Dacă te califici, e bine să știi că acei 500 de lei înseamnă așa: 50 de lei pentru fiecare prieten recomandat, dar nu mai mult de 10 persoane recomandate. Sigur, și persoanele respective primesc la rândul lor 50 de lei dacă își deschid contul la Raiffeisen.

Banca susține că valoarea netă a premiilor e de peste două milioane de lei. Numărul total de premii acordate e așa: 20.625 (a câte 50 de lei) pentru persoana care recomandă și tot atâtea pentru persoanele recomandate. Detaliile complete sunt pe site-ul băncii.

Campania de acum a Raiffeisen e la fel ca cea derulată de Revolut în urmă cu peste un an. Tot câte 50 de lei pentru fiecare erau dați, iar unii dintre utilizatori s-au chinuit zile la rând să-și convingă apropiații și nu numai să-și facă un cont.

La Revolut ca la Raiffeisen e vorba de-a atrage un număr cât mai mare de utilizatori, fie că vor folosi foarte mult serviciile băncii, fie că nu.

Mai important decât promisiunea Raiffeisen e că, de la 1 ianuarie, s-a schimbat și în România modul în care confirmi plăți realizate online. E vorba de directiva PSD2, adoptată la nivel european, care prevede un mecanism mai sigur pentru plăți.

Indiferent de banca la care ai cont, vei avea una dintre metodele de mai jos pentru autentificare. Cele mai multe s-au orientat deja către aplicație și confirmarea tranzacției acolo.

  • Autentificare şi semnare în aplicaţia de internet/mobile banking/e-token/wallet a băncii
  • Cod primit prin SMS + parolă statică (opţiune de back-up în condiţiile în care clienţii nu au acces la aplicaţia de internet banking)
  • Cod primit prin SMS + amprentă
  • Cod generat într-o aplicaţie de semnare tranzacţii (e-token) + amprentă