Proiectul surprinzător pus la cale de Spotify: modalitatea prin care poți participa

de: Cojocaru Cristian
01 07. 2021

Unele informații arată că Spotify vine cu proiectul potrivit căruia dorește extinderea sectoarelor de activitate. Evenimentele reprezintă noul teren al vestitei aplicații de streaming online.

Potrivit presei, compania ar putea vinde bilete atât pentru concerte virtuale, cât și pentru concerte live. Această mișcare a Spotify are drept scop diversificarea afacerii. Cu toate acestea, obținerea de bani din vânzarea biletelor în cadrul anumitor evenimente, nu reprezintă neapărat obiectivul pe termen scurt al Spotify.

Planul principal al platformei constă în a folosi această mișcare drept o modalitate de a-și îmbunătăți relația cu artiștii. Informațiile sugerează că Spotify consideră această oportunitate de a valorifica datele pe car ele are pentru a ajuta muzicienii să planifice concerte de succes în locuri pe care majoritatea promotorilor le evită.

Proiectul Spotify susține artiștii pe care îi promovează

Cu ajutorul acestui proiect, se spune că uriașa platformă de streaming va putea arăta mai bine acelor artiști pe care i-a propulsat în cariera lor. Ar fi, de asemenea, o modalitate de a se diferenția de platforma de streaming a Apple, Apple Music.

Spotify nu a ezitat și s-a implicat deja în evenimente live. În primăvara anului trecut, compania a organizat mai multe concerte vizuale preînregistrate cu artiști precum The Black Keys și Leon Bridges. Totodată a vândut bilete la acele spectacole cu câte 15 dolari fiecare.

Informațiile raportează că rezultatele acelor concerte ”au validat” gândirea Spotify cu privire la ce evenimente ar putea face pentru viitorul apropiat și nu numai. De atunci se gândește la următorii pași care speră, să fie unii de succes. Desigur, nu am putea afirma că această extindere poate reprezenta o afacere încheiată.

Vânzarea de bilete la concerte ar putea avea mai mult sens pentru o platformă de streaming de muzică, dar în continuare ar reprezenta o schimbare masivă de afaceri pentru Spotify. De asemenea, vânzarea de bilete nu poate reprezenta o siguranță, neștiind niciodată ce succes poate avea un eveniment muzical.