Noul serial cu Kevin Hart îți aduce aminte de Moarte Grea: ce știm despre Die Harter
Quibi, serviciul de streaming pe mobil nu a avut viață lungă. Quibi nu a produs foarte mult conținut de calitate, înainte de a se închide anul trecut. Cu toate acestea, unele dintre serii au avut parte de o a doua șansă, după ce platforma de streaming și-a vândut catalogul lui Roku pentru o sută de milioane de dolari, inclusiv Die Hart al lui Kevin Hart.
Acum, Roku a anunțat că va exista un al doilea sezon al Die Hart, care va fi, desigur, intitulat Die Harter, conform Variety.
Îl vei putea vedea pe Kevin Hart într-un nou sezon al serialului Die Hart
Astfel, Roku a relansat Die Hart, împreună cu alte aproximativ 30 de seriale originale Quibi, pe 20 mai. Serialul a fost preluat pentru un al doilea sezon la Quibi în septembrie, înainte de închiderea serviciului, deci este tehnic a doua oară când a fost reînnoit. Ca referință, acolo unde Quibi avea doar 710.000 de clienți abonați, Roku ar fi atins aproape 70 de milioane de oameni doar în SUA.
Din cele 30 de serii lansate (inclusiv The Fugitive, Die Hart, Chrissy’s Court, Dishmantled și câștigătorul Emmy #FreeRayshawn), Die Hart a avut cel mai mare succes, conform spuselor companiei Roku. Cu toate acestea, compania nu a dezvăluit cifrele de vizionare pentru niciunul dintre seriale, așa cum fac de obicei serviciile de streaming.
Primul sezon al Die Hart (cu 10 episoade, fiecare de 7-9 minute) i-a avut în prim-plan pe Kevin Hart, John Travolta, Nathalie Emmanuel, Josh Hartnett și Jean Reno (castingul nu a fost confirmat pentru al doilea sezon).
În primul sezon, Hart a jucat o versiune fictivă a lui însuși ca actor, care dorește să devină o vedetă de acțiune după ce a fost distribuit în roluri secundare comice. Pentru a-și atinge visul, el trebuie să se antreneze la o școală de actori, cu un lider – John Travolta, într-o serie de secvențe de acțiune spectaculoase și savuroase.
„Nu am putea fi mai încântați să aducem un al doilea sezon la fel de amuzant, plin de acțiune, la numărul record de telespectatori care l-au urmărit în ultimul timp”, a spus șeful programării scenariilor de la Roku, Colin Davis.
Nu se știe încă, însă, când va debuta al doilea sezon.