Instagram vine cu noua opțiune: cât vei plati pentru Story-uri

de: Cojocaru Cristian
02 07. 2021

Instagram a confirmat că lucrează la o nouă opțiune numită „Povestiri exclusive”. Dezvoltatorul Alessandro Paluzzi a distribuit recent informații din culisele aplicației care arătau că se lucrează la această nouă funcție.

Începând cu data de 21 iunie, mai multe imagini despre Story-urile Instagram, au circulat în mediul online după ce, dezvoltatorul de software Alesandro Paluzzi a distribuit pe Twitter mai multe referințe cu privire la noua caracteristică în baza de cod a Instagram.

Miercuri, compania a declarat pentru TechCrunch că acele capturi de ecran prezintă un prototip intern la care lucrează în culise. Din păcate, Instagram nu a dezvăluit alte detalii despre proiect, fiind de părere că momentan nu dorește să mai împărtășească nimic din ceea ce are legătură cu acest proiect.

Noua opțiune a Instagram va reprezenta un abonament

Deși Instagram nu a dat mai multe detalii, ceea ce putem deduce din capturile de ecran reprezintă faptul că noua funcție este una similară cu cea pe care Twitter a implementat-o, Super Follow, care reprezintă un abonament.

Când utilizatorii obișnuiți dau peste o poveste exclusivă, Instagram le va spune „numai membrii pot vizualiza conținutul”. Se pare, de asemenea, că Instagram va împiedica oamenii să încerce să facă o captură de ecran pentru ceea ce vor vedea în Stories. În același timp, îi va împinge pe creatori să-și salveze poveștile exclusive într-un anumit loc, astfel încât noii membri să aibă ceva de văzut pe măsură ce se abonează.

La fel ca în cazul oricărei informații care provine din partea cuiva care reușește să lanseze astfel de zvonuri timpurii cu privire la o nouă funcție, sunt șanse ca această nouă opțiune prezentată de Paluzzi, să nu fie niciodată lansată de Instagram. Totuși, imaginile arată clar că Instagram se gândește la modul în care îi poate atrage pe creatorii de content să rămână pe platformă. Dacă acest lucru înseamnă adaptarea unei caracteristici a unui dintre rivalii săi, atunci cu siguranță compania nu va sta pe gânduri. Facebook și Instagram au făcut aste de multe ori în trecut.