Facebook și criptomonedele: ce se întâmplă cu reclamele pe platformă
Meta retrage interdicția de lungă durată a anunțurilor pentru criptomonede. Iată cum va afecta acest lucru platforma de socializare Facebook.
Conform CNBC, Meta și-a slăbit foarte mult interdicția prin extinderea numărului de licențe de reglementare pe care le acceptă de la trei la 27. Peisajul cripto s-a „maturat și stabilizat” suficient pentru a justifica schimbarea, a spus compania, inclusiv reglementarea guvernamentală care stabilește „responsabilități și așteptări mai clare”.
Ce se întâmplă cu reclamele de criptomonede, pe Facebook
Agențiile de publicitate au nevoie în continuare de permisiunea scrisă pentru a difuza anunțuri pentru schimburi de criptomonede, împrumuturi, instrumente de cripto mining și portofele care îți permit să cumperi, să vinzi, să pariezi sau să schimbi jetoane. Acest lucru deschide totuși ușa pentru afacerile cu criptomonede care anterior nu puteau difuza nicio reclamă, ca să nu mai vorbim de potențialii investitori care ar putea să nu fie familiarizați cu piața.
Nu este clar dacă factori suplimentari au jucat un rol în acest lucru, dar momentul este notabil. Schimbarea vine la doar o zi după ce responsabilul cripto al Meta, David Marcus, a declarat că părăsește compania. A petrecut aproximativ doi ani încercând să lanseze criptowallet-ul Novi al lui Meta, reușind până acum doar un mic test. Criptomoneda internă a companiei, Diem, a avut o perioadă și mai dificilă – încă nu a lansat-o, din cauza obiecțiilor de reglementare și a ambițiilor reduse.
Meta nu acceptă neapărat înfrângerea lui Diem. Până la urmă, acel proiect este condus independent. Acest lucru poate reflecta, pur și simplu, vremurile în schimbare. În timp ce criptomoneda poate fi încă plină de volatilitate și incertitudine de reglementare, riscurile sunt acum suficient de mici încât Meta nu este îngrijorat de argumentele de vânzare problematice.
Criptomonedele sunt foarte populare: care este țara cu cei mai mulți utilizatori
Din dorința de a se îmbogăți rapid și a curiozității, Generația Millennials din India a dus țara pe primul loc în privința numărului de persoane care utilizează acest tip de monedă.