Cum vor Mastercard și Waze să-i ajute pe micii producători de pe marginea drumului

de: Ciprian Ioana
19 04. 2021

Mastercard și Waze ar vrea să-i ajute pe micii producători care vând pe marginea drumului, dar și să-i fiscalizeze în același timp.

Mastercard și Waze au un proiect inedit. Cele două companii vor să-i ajute pe micii producători care vând acum pe marginea drumului diverse produse sau obiecte. Practic, cele două companii vor să-i ajute pe aceștia să beneficieze de expunere, în condițiile în care n-au loc în piețele mari și cu atât mai puțin în marile lanțuri de magazine.

Mastercard se va ocupa de plata cu cardul, iar Waze te va îndruma spre micii comercianți.

Mastercard și Waze, proiect inediat

“Folosind aplicaţia Waze în timpul călătoriei, potenţialii cumpărători pot vedea pe harta online, în timp real, toţi producătorii înscrişi în campanie, care comercializează produse în faţa casei sau grădinii. Aceştia sunt semnalizaţi printr-un pin dedicat şi o scurtă prezentare, pentru a fi identificaţi cu uşurinţă direct în aplicaţie. De asemenea, proiectul este promovat şi prin direcţionale de tip panotaj, amplasate pe stradă, în apropierea locaţiilor în care se află producătorii locali”, arată cele două companii.

Fiecare producător care intră în program va avea un POS, astfel încât posesorii de card să poată plăti electronic pentru produse. Partenerul Mastercard pentru proiect este Asociaţia My Transylvania, care susţine micii producători locali din România şi îşi propune să crească şi apetitul românilor pentru produse autohtone.

Campania prezintă poveştile producătorilor locali care fac parte din program, printr-o serie de testimoniale video pe un site dedicat. Tot aici, utilizatorii pot descoperi harta cu localităţile din care provin producătorii, şi îi pot vizita, pe un traseu pitoresc, cunoscut şi ca Drumul Brânzei, care leagă destinaţii precum Beberani – cătun în comuna Răul Sadului, Sibiel în comuna Sălişte, Tilişca, Şelimbăr sau Tălmaciu.

Prin formularul de înscriere disponibil AICI, orice producător local se poate înscrie în proiect şi intra în legătura cu reprezentanţii asociaţiei My Transylvania, care le vor oferi sprijinul necesar în acest sens, arată cele două companii.