Ce este Sanopass, alternativa inteligentă la ”doctorul Google”: startupul care îți face sănătatea mai accesibilă

de: Alexandru Puiu
30 08. 2021

În contextul în care foarte mulți românii percep informațiile de pe Google sau Facebook ca provenind de la un doctor adevărat, un startup care înlocuiește doctorul internet cu informații adevărate și verificate era vital. Pe zona aceasta se plasează Sanopass.

Foarte mulți români au ajuns în pandemie să apeleze la servicii medicale pe internet, fără să se mai deplaseze la un cabinet medical sau la o clinică. Deși mulți oameni ”și-au găsit” diagnosticul pe Google, un grup de antreprenori autohtoni crede că a găsit o soluție mai deșteaptă pentru cei care își doresc un diagnostic sau un sfat rapid din partea unui medic.

Ce este Sanopass, câți românii folosesc platforma

La ora actuală, platforma digitală Sanopass este administrată de Andrei Vasile și Delia Iliasa. Ea conectează serviciile medicale a peste 900 de furnizorii de servicii medicale de pe teritoriul României. În ceea ce privește baza de date a utilizatorilor, peste 16.000 de români folosesc în prezent aplicația.

Pentru context, Sanopass este un startup în domeniul medical care a început, în 2019, ca o alternativă la abonamentele medicale. Este primul configurator de abonamente medicale din România și poate fi accesat atât pe web, prin intermediul Sanopass.ro, cât și printr-o aplicație de mobil.

Dincolo de serviciile medicale oferite la început, platforma s-a extins deja și în alte zone. Acum are secțiunii de fitness și nutriție. Per ansamblu, platforma Sanopass face tot posibilul să încurajeze oamenii să nu mai apeleze la ”doctorul Google”, un nume generic dat efortului de autodiagnosticare pe baza informațiilor de pe internet.

Nici nu s-a deschis demult, iar Sanopass se bucură deja de niște performanțe financiare impresionante. A încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de peste 250.000 de euro, iar până la finele acestui an, Andrei și Delia speră să dubleze cifra respectivă. În acest scop, au atras deja o investiție de peste 850.000 de euro și s-au extins deja cu un birou în Republica Moldova.