Amazon crede că vrei să-ți înregistreze activitatea de pe ecran: ce este GameOn
În fiecare săptămână, Amazon pare să-și extinde portofoliul de servicii în noi direcții, fie prin achiziții noi, fie prin lansări de la zero, cum este cazul noului GameOn.
Indiferent care este părerea ta despre Amazon, comerciantul online a devenit unul dintre cei mai importanți jucători din online-ul mondial. Are servicii de streaming, de cloud, de găzduire, asistent virtual și numeroase proprietăți. Mai mult decât atât, lansează deseori aplicații noi sau își actualizează portofoliul de aplicații existente, atât pentru dispozitivele proprii, cât și cele de la terți, cum esta cazul iPhone-urilor sau terminalelor cu Android.
Amazon GameOn este cel mai nou instrument software lansat de compania americană pentru dispozitivele cu iOS, iPhone sau iPad. Anterior, exista doar pentru Android. Este o aplicație care facilitează înregistrarea de clipuri video cu conținut de pe ecranul gadgetului, dar și partajarea lor pe diferite platforme online. În teorie, ar trebui să facă ce face Twitch, dar la o scară mult mai mică.
Ce se întâmplă pe ecran nu este transmis online cu GameOn în timp real. În schimb, se transformă în clipuri scurte pe care le poți posta în câteva momente pe internet. Din start, GameOn este compatibil cu peste 1000 de jocuri mobile, inclusiv creații clasice, precum PUBG Mobile și Crossy Road 2 sau creații mai recente, ca Final Fantasy Brave Exvius.
Clipurile tale din GameOn pot varia de la 30 de secunde până la 5 minute. În același program le poți edita, poți adăuga comentarii live și mici efecte. Practic, poți crea clipuri de reacție la ceva ce s-a întâmplat in-game într-un timp foarte scurt, ca imediat să ajungă pe internet.
Dincolo de potențiale virale, aplicația este foarte bună pentru a crea un walkthrough la un joc mai complicat, pentru a agrega niște sfaturi într-un format ușor digerabil. Nu în ultimul rând, aplicația îți permite să vezi și clipurile create de alți utilizatori prin GameOn, dincolo de a-ți facilita postarea propriilor creații pe Facebook, Twitter și nu numai. Dacă nu o găsești încă în Apple AppStore, mai așteaptă câteva zile pentru că abia a început procesul de propagare.