A cumpărat o Dacia diesel în 2012. Acum te lasă fără cuvinte când îi vezi kilometrajul

de: Andrei Simion
26 01. 2021

Orice ai crede despre Dacia, chiar dacă mașinile sunt ieftine, dacă ai grije de ele te duc mulți kilometri. Un șofer s-a îndrăgostit de Dacia în 2007. A schimbat-o cu alta în 2012 și acum e campion.

În 2020, Dacia a decis să retragă Logan MCV din producție. Rămân Duster, Logan, pe anumite piețe, Sandero și Sandero Stepway, dar și alte modele care vor fi lansate. Logan MCV are însă un renume greu de bătut, cum o demonstrează un bărbat care tocmai a stabilit un record impresionant.

Taxiul care a făcut recordul și șoferul acestuia în dreapta

Ibrahim Mouloudj din Algeria e taximetrist. În 2007, și-a cumpărat o Dacia Logan MCV. A făcut 675.000 de kilometri cu ea. A schimbat-o în 2012 tot cu o Dacia, dar acum a fost vorba de un Logan MCV cu motorul de 1.5 DCI, notează MotorsActu. Încă muncește cu ea și a ajuns la o cifră record: 1.172.000 kilometri. Mașina a trecut, în acest interval, prin 160 de inspecții la Renault, dar motorul a rămas același, la fel și mare parte din componentele cruciale.

Românul care a făcut 1 milion de kilometri cu o Dacia

Avem un caz similar și în România, tot un taximetrist. În 2016, Dacia l-a premiat și l-a făcut cunoscut tuturor. El a reușit să atingă milionul cu un Logan clasic, cu motorul de 1.4 pe benzină și 75 CP.

„Făcând foarte multe drumuri, atât în țară, cât și peste hotare. Cea mai mare parte din această distanță considerabilă am reușit să o fac prin taximetrie, cu drumuri locale și extraurbane. Dar am vizitat și multe țări împreună cu familia, ceea ce înseamnă distanțe lungi, dar și multe vizite periodice naționale, având rude în Buzău și Brașov.”
Matei Anastasie

Povestea lui a devenit cunoscută după ce s-a dus cu modelul Logan la un service din oraș. Mecanicii de-acolo s-au mirat de ce au găsit sub capotă. Modelul Dacia Logan atinsese un milion de kilometri la bord, dar n-ai fi zis neapărat că a ajuns atât de departe.

Imediat după ce a atins venerabila vârstă, șoferul a mers cu mașina în service, pentru a o testa. Inginerii au stabilit că autoturismul avea multe componente care erau originale din fabrică. Astfel, șoferul din Slobozia a atins 1 milion de kilometri cu motorul și cutia orginale.