Vestea momentului vine de la Renault: așa ceva părea incredibil pentru Dacia, dar se întâmplă
Groupe Renault România a înregistrat o creștere destul de mare a vânzărilor pe internet. Astfel, pe cele două platforme de e-Commerce cifrele de vânzări au atins un record de 30 de unități pe zi.
Vehicule Dacia și Renault au fost achiziționate de către clienți în urma unui parcurs strict online. O parte dintre aceștia au optat și pentru livrarea la domiciliu, un serviciu opțional oferit celor care doresc sa reducă interacțiunea fizică sau efortul deplasării la un showroom.
Pentru a facilita accesul tuturor clienților, Renault derulează în această perioadă o campanie de promovare sub conceptul „Eu aleg online”.
În contextul pandemiei de Covid, Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault a declarat că au lansat cele două platforme de e-Commerce în urmă cu doi ani, înainte să fie determinați de contextul special să se orienteze către aceasta zonă, conform Promotor.ro. „A devenit rapid un atu, pentru că am înțeles din vreme ce nevoi și ce așteptări au clienții noștri într-un astfel de parcurs. Dovada că am aplicat o bună strategie o constituie numărul mare, în continuă creștere, de achiziții online pe care le vedem în fiecare zi”, a adăugat acesta.
Cum achiziționezi mașini online de la Dacia sau Renault
Procedura de achiziție nu îți dă mari bătăi de cap. Ea nu necesită cunoștințe deosebite de utilizare a unor aplicații sau programe speciale. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât alegerea să fie cât mai potrivită nevoilor lui.
Legat de prețul rezervării unei mașini, acesta este aproximativ 500 de euro. Când finalizezi procedura, plătind factura finală a vehiculului tău, îți poți rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Atât contractul, cât și factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client.
Până în prezent, peste 2.500 de clienți au ales să cumpere o mașină Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-Commerce, dar se așteaptă ca vânzările să crească.