Poze cu mașina testată în secret de Dacia: ar putea da lovitura cu ea după criza de acum
La începutul anului, se zvonea despre Dacia că pregătește șapte modele de anunțat în următorii doi ani. Deocamdată, e confirmată pentru 2021 mașina electrică Spring.
Dacia Sandero 3 e una dintre mașinile pe care producătorul le va lansa fie spre finalul anului, fie în 2021. Mașina aceasta e specială pentru că, pe de o parte, va fi construită pe-o platformă nouă, deja utilizată de Renault pe modelul Clio, dar și pentru că ar putea marca debutul Dacia în categoria producătorilor de automobile hibride.
Deocamdată, imaginile de mai jos sunt cu ceea ce va fi Dacia Sandero 3, dar încă sub camuflaj. Mașina a fost surprinsă pe centura de nord a Timișoarei, în zona Retea Mare, conform ProMotor.
Despre Sandero 3 s-a aflat recent că, deși era așteptată aproape de toamnă, la salonul auto de la Paris, ar putea fi anunțată mai devreme. Salonul respectiv a fost anulat, așa că Dacia fie o anunță într-o eveniment online, separat, fie așteaptă 2021.
Când vine vorba de versiunea mild-hybrid pe care Dacia ar folosi-o, în primă fază nu va fi vorba de așa ceva, ci de motorizări clasice diesel și benzină. În 2023, conform zvonurilor, ar fi lansate și versiunile hibride cu aspirat de 1.6 litri și 91 de cai putere. Prețul ar fi însă mai mare decât al unei versiuni obișnuite, ceea ce era de așteptat.
Dacia Sandero, încă un model de succes în Europa
În ciuda situației dificile pentru industria auto, unde a reușit Dacia să se descurce mai bine, deși poate fi o surpriză pentru mulți, e piața din Spania. În această țară, înmatriculările din mai au înregistrat o scădere de 72,7% față de luna similară din 2019. Au fost însă reluate vânzările, dar la un nivel încă redus, cu un total de 34.337 autoturisme.
În țară, pe 2 iunie, Dacia a anunțat că vor intra în șomaj tehnic câteva sute de angajați. La Automobile Dacia, în Uzina Mecanică și în Presaj, s-a redus activitatea. Decizia asta presupune că mai mulți angajați din schimbul trei au intrat din nou în șomaj tehnic, cu 85% din salariu.
Este vorba despre circa 300 de angajați, care au apucat să revină în activitate, încă din 21 aprilie, când a fost repornită activitatea uzinei Dacia.