Măsură disperată la Dacia? Ce-a ajuns să facă acum ca să evite dezastrul

de: Andrei Simion
23 04. 2020

Dacia a făcut un anunț important acum. Și nu ține doar de marca locală, ci și de Renault. Vestea a venit după ce-au fost dezvăluite cifrele scăderii vânzărilor.

Pe 23 aprilie, Renault a anunțat o scădere de 19,2% a veniturilor în primul trimestru. Mai mult, a spus că e prea devreme ca să estimeze impactul crizei medicale. În ceea ce privește parcursul Dacia, producătorul local a înregistrat un declin de 44,5% al înmatriculărilor în Europa. În total, 110.279 autoturisme şi utilitare marca Dacia au fost vândute la nivel global în primul trimestru al acestui an. Asta înseamnă cu 40,1% mai puţine decât în perioada similară a anului trecut.

Pe fondul acestei scăderi, compania a decis să implementeze și local o idee din afară. Mai precis, Renault și Dacia încep să vândă online mașini. Da, ai citit bine. Au site-uri dedicate de unde poți comanda o mașină și, ei bine, ți-e livrată direct acasă. Poți plăti integral sau prin Rabla.

Ce zice un șef Dacia și Renault despre prezența online

Din 23 aprilie, clienţii au posibilitatea să achite maşina integral online şi, de asemenea, pot opta pentru serviciul de livrare la domiciliu. Evită astfel interacţiunea fizică sau efortul deplasării la showroom, conform ZF. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecţie (model, preţ, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică).

Poți și rezerva mașina cu o taxă de 500 de euro (TVA inclus). Atât contractul, cât şi factura vin pe mail. Compania susține că, până pe 23 aprilie, peste 1.200 de clienţi au ales să rezerve un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor dedicate.

Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault, susține că platformele de vânzare online ale grupului au fost primele iniţiative de acest fel din România. Poți vedea oferta Dacia aici și oferta Renault aici.

„Această evoluţie a serviciilor ne ajută să continuăm inovaţia digitală din zona de e-commerce începută în urmă cu aproape 2 ani. Suntem convinşi că mediul nostru de business va continua să se schimbe într-un ritm alert, deoarece aşteptările clienţilor continuă să crească. Drept urmare obiectivul nostru rămâne acela de a propune clienţilor mai multă flexibilitate şi o experienţă digitală personalizată.”
Mihai Tănase