Anunțul făcut de BCR pe site-ul ofical. Ce decizie a luat banca

de: Andrei Simion
23 03. 2020

Banca Comercială Română încearcă să țină pasul cu vremurile complicate în care trăim. BCR încearcă acum să le ofere clienților unelte digitale, care să-i scutească de mersul la bancă sau bancomat. A venit și cu un ghid pentru perioada de acum.

BCR a luat decizia de a-și informa clienții printr-un ghid disponibil în aplicația George. Înainte de toate, banca recomandă să renunți la cash – sau să eviți cât de mult se poate contactul cu bancnote – și să plătești cu Apple Pay, George Pay (pentru Android) sau cu ceasul Fitbit sau Garmin. Ambele au opțiune Pay și, astfel, n-ai nevoie nici de telefon.

În sucursală sau la bancomat, BCR recomandă să păstrezi o distanță de circa 1,5 metri, astfel încât să eviți contactul cu ceilalți. Cu cât va fi mai bine aplicată distanțarea socială, cu atât vor fi mai limitate efectele infectării cu virusul.

Mai mult, banca recomandă să nu intri în sucursală, dacă vezi că e prea aglomerat. Și, nu în ultimul rând, are și un serviciu de suport disponibil 24/7 la numărul *2BCR (adică *2227).

Aplicația George de la BCR pentru diverse operațiuni

În această perioadă, BCR recomandă să te bazezi mai mult pe internet și mobile banking. Pentru mobile, are aplicația George prin care poți să realizezi diverse operațiuni, de la transferuri de bani la rambursare credit și chiar un suport live chat pentru întrebări.

Când vine vorba de comisioane, BCR susține că e gratis să transferi către orice cont al său, dar și să plătești facturi către furnizorii din listă. Ai și un schimb valutar și poți deschide conturi de economii, dacă vrei un loc separat unde să-ți ții banii.

Poate cea mai utilă opțiune e că poți căuta în istoricul tranzacțiilor după zi, săptămână sau chiar an. Poți chiar să cauți după cuvinte cheie, cum ar fi #mâncare și, eventual, aplicația îți întoarce acele locuri unde ai cheltuit bani pentru așa ceva. Aplicație e pentru iPhone și Android.