Samsung se crede Vertu: cum va încerca să-ți vândă Galaxy Fold, cel mai scump telefon

de: Alexandru Puiu
27 02. 2019

Galaxy Fold arată foarte bine, în teorie, dar prețul exagerat combinat cu mecanismul de pliere care este departe de a fi perfect, nu rezonează cu foarte multe persoane. Cu toate acestea, oficialii Samsung speră să te convingă.

În contextul în care încerci să vinzi un telefon cu 2000 de euro, trebuie să oferi ceva mai mult decât un design original și două ecrane. Oficialii Samsung sunt conșienți de acest detaliu și au acordat un interviu celor de la The Verge prin care au povestit de ce procesul de achiziție al acestui aparat va fi diferit de cel al Samsung Galaxy S10, de exemplu.

În principiu, argumentele cu care a venit Samsung la înaintare pare desprinse din manualul Vertu. Respectivul producător de mobile care vinde telefoane de 5000 sau 10.000 de euro nu și le lista pe Amazon și nici nu încerca să le vândă printr-un operator de telefonie. Numărul lor era limitat, iar experiența prin intermediul căreia cumpărai unul se apropia mai mult de achiziția unei bijuterii.

Deoarece Galaxy Fold va putea fi achiziționat după 26 aprilie, coreenii au anunțat că vor organiza un al doilea eveniment în aceeași lună pentru a da startul precomenzilor. Acela nu va fi la fel de mare precum alte conferințe Unpacked, dar va include alte câteva detalii despre terminale și modul în care vei putea intra în posesia sa.

”Acesta este un dispozitiv super premium și vrem să ne asigurăm că are un serviciu concierge și o experiență deosebită, de aceea, nu va fi afișat în toate magazinele.”, au insistat oficialii Samsung. Este important de reținut că nu am mai auzit de ”concierge” de la Vertu. Acela era similar cu un asistent virtual modern, cu mențiunea că de fapt era un om real pe care îl apelai la atingerea unui buton și te putea ajuta să întreprinzi un amalgam de sarcini, de la rezervarea unor bilete de avion și obținerea unor oferte de cazare până la aflarea răspunsurilor la niște întrebări simple.

”Nu-l vei vedea la standuri, vrem să ne asigurăm este o experiență foarte personală [cumpărarea]. Vom avea grijă de el într-o manieră intensă și după cumpărare.”, a afirmat Kate Beaumont – directorul de servicii pentru produse și strategie comercială din cadrul Samsung UK.

La întrebarea de ce Samsung a lansat un telefon de 2000 de euro acum, Beaumont a răspuns că industria se plafonase din cauza lipsei de inovație din domeniul smartphone-urilor. În opinia sa, pe doar câțiva ani, în mod inevitabil, îți vei dori un telefon pliabil.