Câți abonați ar pierde Netflix dacă ar introduce reclame

de: George Stanciu
23 01. 2019

Dacă ești unul dintre cei care au fugit de providerul de cablu, care-ți băga reclame cam cât durata filmului pe care îl vedeai, atunci sigur nu ți-ar conveni să facă și Netflix asta.

Reclamele sunt unul dintre motivele pentru care oamenii renunță la uitatul la televizor când vine vorba de filme. Desigur, în primul rând, e vorba despre ”vreau să mă uit la ce vreau, când vreau”, un aspect pe care televiziunea ți-l oferă în forma ”te uiți la ce vrem noi, când vrem noi”.

Dacă asta nu e deja enervant, atunci sigur te enervează că reclamele de pe parcursul unui film rivalizează deja ca durată cu lungimea peliculei. Netflix e un astfel de refugiu, care te ajută să scapi de majoritatea problemelor pe care le aduce televiziunea clasică.

Firma de cercetare Audience Proejct a efectuat un studiu în Marea Britanie, iar rezultatele arată că 57% dintre abonați ar renunța la serviciu dacă ar fi introduse reclame pe platformă. Nu e greu să ne imaginăm că și la nivel global, situația ar fi similară. Așa cum eu aș face-o, probabil că și tu ai renunța la Netflix dacă ar avea reclame. Chiar și dacă prețurile abonamentelor ar scădea pe fondul reclamelor, 42% tot ar renunța la ele.

Ironic este că situația în care se găsește platforma acum este creată tocmai de aceasta. Netflix a reușit să inoveze industria în acest sector și s-a ținut departe de reclame, încă de la bun început. Astfel, nu e greu de imaginat de ce clienții nu se arată atrași de ideea reclamelor în aplicație, mai ales că, mai mult ca sigur, prețul abonamentelor nu ar scădea, ca să compenseze.