Google ironizează Apple, în prima reclamă pentru Pixel 3a

de: Alexandru Puiu
13 05. 2019

Dacă te gândeai să cumperi un Google Pixel 3a, anunțat în urmă cu câteva zile, Google are cel mai bun argument în acest sens printr-o comparație cu iPhone X.

Până de curând, telefoanele Google au venit la pachet cu un raport preț/performanță de invidiat. Excepția de la regulă a venit însă în 2018, când seria de aparate Pixel 3 se apropia destul de mult de valoarea unui iPhone X, în contextul în care brandul nu era la fel de puternic. Din acest motiv, vânzările au scăzut brusc.

Soluția găsită de gigantul din Mountain View în acel set de circumstanțe a fost să înceapă să lucreze o versiune semnificativ mai ieftină de Pixel 3. Rezultatul acelui efort s-a văzut săptămâna trecută, când au fost lansate mai multe versiuni de Pixel 3a. Acestea sunt terminale mainstream, cu o configurație decentă și un preț de pornire în SUA de doar 399 de dolari. În contextul în care multe dintre abilitățile noilor aparate sunt desprinse din Pixel 3 și oferite la un preț semnificativ mai mic, motivele de achiziție pentru Pixel 3a sunt multe.

Chiar și așa, Google a decis să inițieze o campanie de promovare a noilor aparate bazată pe conflic. Bannerul de mai jos este o reclamă la Pixel 3a pe partea laterală a unei clădiri din SUA. Acolo, gigantul american compară Pixel 3a cu Phone X, prin suprapunerea numelor cu pricina pe două fotografii realizate în condiții similare. Diferența este că, în partea de jos distingi mai bine conținutul cadrului, în timp ce același lucru nu este valabil în jumătatea superioară a bannerului.

Phone X este o referință deloc subtilă la seria de telefoane iPhone X și Xs, al căror preț de pornire este de 999 de dolari în Statele Unite. Dacă nu ești atent, aproape că citești iPhone X, în loc de Phone X. Concluzia este însă că la 40% din preț, Pixel 3a oferă o performanță de captură mai bună, în aceleași condiții de iluminare scăzută.