Airbnb o să-ți vândă bilete la muzeu, ca să și vezi ceva în țări străine

de: Ciprian Ioana
30 10. 2019

Airbnb e platforma prin care îți găsești acum cazare atunci când nu vrei sau nu-ți permiți să stai la hotel. E o platformă care asigură și un venit decent celor care își scot la închiriat locuința sau camera în regim hotelier. Acum, vrea să te ajute să-ți cumperi și bilet la muzeul Antipa sau pentru alte atracții turistice.

Airbnb e platforma pe care poate o alegi mereu atunci când dai o fugă câteva zile într-un alt oraș sau o altă țară. E o idee care a avut succes pentru că mai toate părțile au de câștigat. Proprietarii pot face bani mai mulți de pe urma locuințelor pe care nu le folosesc, clienții își găsesc cazare mai ieftină, iar Airbnb percepe un comision pentru această intermediere.

Acum, a anunțat că a investit într-un startup cu ajutorul căruia să-ți ofere nu doar o destinație, ci și o experiență. Airbnb a decis să investească direct 60 de milioane de dolari în Tiqets, o companie din Olanda care vinde bilete la muzee și alte diverse atracții turistice. Portofoliul e impresionant. Startup-ul vinde, în acest moment, milioane de tichete în peste 60 de țări.

Airbnb investește în Tiqets ca să te trimită la muzeele din întreaga lume

Airbnb a investit direct 60 de milioane de dolari pentru a ajuta Tiqets să se extindă. Cele două companii nu vor colabora deocamdată, dar direcția Airbnb e clară. Vrea să ofere cât mai multe experiențe clienților săi.

„Airbnb va fi implicată în afacere și acest lucru este interesant, deoarece putem învăța din modul în care compania a crescut”, spune Luuc Elzinga, fondator Tiqets.

Airbnb e o platformă care a cunoscut succesul în ultimii ani și a demonstrat că poate câștiga încrederea investitorilor. E evaluată acum la 31 de miliarde de dolari. În 2020, caută să se listeze și la Bursă.

În industria turismului, muzeele și alte atracții turistice generează venituri de aproximativ 160 de miliarde de dolari. Aproximativ 60 de miliarde de dolari provin numai din vânzarea de bilete. Așa că Airbnb crede că investiția în Tiqets se va dovedi una câștigătoare.

Majoritatea turiștilor preferă să-și cumpere biletele online biletele pentru diverse puncte turistice. În acest fel, evită cozile de la intrare. Pe asta a mizat Tiqets și s-a dovedit un pariu câștigător.

Tiqets e un startup fondat în 2014 și lucrează, în acest moment, cu aproximativ 3.000 de muzee și alte puncte care atrag turiștii.