Volvo anunță revoluția auto: cum vei cumpăra mașini în viitor
Volvo pregătește schimbări majore pentru viitorul apropiat. După ce a anunțat că între 2019 și 2012 a lansa cinci modele electrice, acum intenționează să vândă automobile altfel.
Constructorul își propune ca jumătate dintre mașinile vândute în anul 2025 să fie electrice. Și asta nu e tot. Mai mult, conducerea Volvo anticipează că mai bine de 50% dintre mașinile noi vândute vor fi pe bază de abonament. Ce presupune, mai exact, acest lucru?
Fix ceea ce a făcut Porsche în Atlanta, Statele Unite ale Americii. Pentru suma de 2.000 de dolari pe lună, un american are acces la 22 de mașini diferite ale brandului dacă apelează la pachetul standard.
La fel se va întâmpla și la Volvo acolo unde un client va plăti o sumă lunară pentru a avea acces simultan la mai multe modele ale companiei și pentru a conduce permanent cele mai noi modele. Totodată, costurile reviziei vor fi incluse în prețul abonamentului. Se pare că modelele vândute de Volvo sub brandul Polestar vor fi comercializate exclusiv prin această metodă.
„Așteptările clienților noștri se schimbă rapid, iar asta înseamnă că și Volvo se schimbă rapid. Aceste inițiative vor ajuta compania să se transforme dintr-un constructor auto într-un furnizor de servicii”, a declarat cu entuziasm suedezul Hakan Samuelsson, directorul executiv al companiei.
În urmă cu câteva săptămâni Volvo a mai anunțat că toate mașinile noi produse începând cu anul 2019 vor avea o formă de hibridizare. Altfel, a făcut public că următorul model de sedan, Volvo S60, pe care îl lansează, nu va fi produs şi în variantă diesel, ci doar în variantă electrică.
Grupul e pe poziția 238 în topul celor mai valoroase branduri din lume cu o cotă de piață de 37,1 miliarde de dolari.