Problema cu iPhone Xs a fost confirmată de Apple

de: Florin Cașotă
04 10. 2018
Florin Cașotă / Playtech

Noile telefoane iPhone Xs sunt foarte bune din multe puncte de vedere, dar se pare că cele două noi telefoane au o problemă serioasă care se pare că afectează și modelele mai vechi, iar Apple a confirmat asta.

Un număr semnificativ de posesori de iPhone Xs și Xs Max au început să plângă pe forumul oficial al gigantului din Cupertino în legătură cu probleme ce țin de încărcare. Conform plângerilor din online, ești nevoit fie să atingi ecranul telefonului pentru a-l scoate din standby. Sau să scoți cablul și să-l conectezi din nou pentru începerea efectivă a procesului de încărcare. În orice alte condiții, faptul că ai conectat cablul de alimentare este insuficient.

Noi am avut un iPhone Xs și un iPhone Xs Max în teste și nu am întâmpinat această problemă, dar se pare că afectează unii utilizator după ce Apple a confirmat problema, într-un mod foarte subtil.

Compania americană a lansat o nouă versiune a sistemului de operare iOS 12.1 beta 2 și, deși nu au dat detalii despre ce conține acestă actualizare, cei de la iMore au anunțat că acestă actualizare este menită să rezolve problema încărcării.

Da, problema se rezolvă, însă nu pentru toată lumea în același timp. Editorul site-ului iMore a scris că utilizatorii de iPhone să nu se aștepte la o versiune oficială (ieșită din beta) decât abia pe la finalul lunii octombrie.

Având în vedere că iOS 12 s-a lansat pe 17 septembrie asta înseamnă că durează mai mult de o lună până când Apple să rezolve o problemă spinoasă.

Într-un final, cei de la iMore au mai scris că smartphone-urile care nu se încărcau normal înainte sunt funcționale acum și se încarcă fără să fii nevoit să atingi ecranul pentru a scoate telefonul din stand-by. O veste bună mai ales că angajații Apple le spuseseră clienților că este nevoie ca dispozitivele lor să fie cu totul înlocuite.