Ce trebuie să faci ca să fii dat afară de pe Facebook

de: Bianca Prangate
22 07. 2018

Dacă te-ai întrebat vreodată cum de niște oameni care postează nenumărate informații false și înjurături pe Facebook încă au conturile active, te vei lămuri de îndată.

Cei de la Motherboard au pus mâna pe un set de reguli interne ale Facebook-ului, care îți arată că e nevoie să faci foarte multe rele pentru a-ți fi șters contul. Mark Zuckerberg a făcut din Facebook un loc în care îți poți împărtăși opiniile, oricât de diferite de ale celorlalți și controversate ar fi ele.

El a spus într-un interviu cu Recode că, în loc să șteargă pagini precum InfoWars și Holocaust deniers sau conturile celor care au dat like, preferă să limiteze reach-ul acestpr pagini și să le mute cât mai jos în newsfeed-ul oamenilor.

Așadar, poți rămâne pe Facebook, chiar dacă împrăștii pe rețea informații false și periculoase. Totuși, ce trebuie să faci ca cei de la Facebook să îți șteargă contul? Futurism a realizat o listă cu aceste lucruri, ca să știi ce să eviți:

  • Foarte multe postări pline de ură – Se pare că, dacă dai share la cinci postări pline de ură într-o succesiune rapidă, ai ieșit din joc.
  • Adminii de pagini sunt supuși altor reguli – Dacă ești admin de pagină, nu o să îți fie șters contul decât dacă primești report pentru cinci cazuri diferite de discurs plin de ură într-o perioadă de 90 de zile. În același timp, dacă 30% din postările tale din ultimele 90 de zile de pe un grup sau o pagină violează regulile Facebook, contul tău va fi șters negreșit.

[readmore]

  • Fotografiile propagandistice – Dacă nu știi cum să îi atragi atenția lui Zuckerberg, încearcă să îți pui la profil sau pe wall o poză cu Hitler și vezi ce se întâmplă
  • Materialele pornografice – Dacă o pagină oferă două surse separate de informații cu privire la locul de întâlnire pentru o partidă de sex, sau dacă postează materiale pornografice, Facebook o va șterge negreșit.

Așadar, acum știi ce îl va enerva pe Zuckerberg atât de tare încât să te dea afară de pe Facebook, așa că măcar știi ce să eviți, dacă înainte nu era de la sine înțeles.