Emporio Armani este cel mai nou brand ”de fițe” care îți oferă un smartwatch
Emporio Armani se număra printre brandurile care au rezistat tentației de a intra în hora ceasurilor inteligente. Situația s-a remediat, iar mai sus vedeți primul model.
Smartwatch-urile nu se vând foarte bine. În România situația acestui segment de piață este dramatică, mai ales când vine vorba de gadgeturi de top. Chiar și în aceste condiții, companii de renume din domeniul modei nu ezită să-și anunțe intrarea în domeniul ceasurilor inteligente. Cel mai nou astfel de exemplu vine de la Emporio Armani și, în mod previzibil, este construit în jurul platformei Android Wear 2.0.
Primul smartwatch Emporio Armani va încerca să se diferențieze de celelalte gadgeturi cu Android Wear 2.0 prin intermediul unor fețe de ceas personalizate. Acestea vor include simboluri și elemente vizuale pe care am ajuns să le asociem de-a lungul anilor cu brandul de lux, dar vor încerca și să complementeze aspectul general al ceasului. Amatorii de diversitate care își vor dori să asorteze smartwatch-ul cu o varietate foarte mare de vestimentații vor avea acces la opt brățări interschimbabile ce vor fi lansate împreună cu ceasul. Ceasul va fi comercializat cu o singură brățară, restul se vor putea achiziționa separat.
Similar cu alte modele recente de smartwatch, ceasul inteligent de la Armani va folosi pentru procesare un SoC Snapdragon Wear 2100. Va face o treabă foarte bună în a-ți servi notificările de pe telefon pe ecranul rotund AMOLED și va fi compatibil din start cu funcționalitatea Google Assistant.
Ca referință, ne mai putem aștepta la numeroase lansări de smartwatch-uri până la finele acestui an, având în vedere că oficialii Fossil Group, din care face parte și Emporio Armani, au promis 300 de modele pe 2017. Revenind însă la Armani, ceasul cu un design clasic va ajunge în magazine începând 24 septembrie și va putea fi achiziționat direct de pe site-ul producătorului, cât și de la parteneri.