Câți bani au spart românii de Black Friday
Black Friday ”cel mare” a avut loc vinerea trecută, iar la o săptămână distanță, putem să ne facem o idee despre cât au cheltuit românii online.
Black Friday a prins destul de bine la români, creșterea fiind constantă de la an la an. Mai mult ca sigur, și la anul vom vedea noi recorduri de cumpărături și mai mulți bani cheltuiți de românii care vor reduceri.
Anul acesta a mers destul de bine pentru retailerii care au activat în online, iar cei de la PayU vin cu câteva cifre importante. În comparație cu 2016, a existat o creștere de 50% a numărului de tranzacții, fiind efectuate 264.000 de astfel de acțiuni, care însumează mai bine de 160 de milioane de lei.
Minutul de aur al Black Friday 2017 a fost între 7:03 și 7:04, când au fost efectuate 922 de tranzacții pe minut, reprezentând o creștere de 84% față de 2016.
Ce au cumpărat românii de Black Friday
În 2017, românii au preferat, în continuare, produse din gama IT&C, fiind urmate de fashion și de eTail (unde găsim mobilier, jucării, cosmetice și alte lucruri ”bune pentru casă”.
Cea mai mare tranzacție înregistrată de procesator a fost de 37.400 de lei, contravaloarea unui automobil. Tranzacții de 36.000 și de 35.000 de lei au fost înregistrate pentru bijuterii.
Nu doar românii s-au bucurat de Black Friday-ul românesc. Oameni din peste 70 de țări au cumpărat la promoție de la noi, valoarea cea mai mare a coșului mediu de cumpărături fiind în Arabia Saudită (3.374 de lei). În comparație, românii au pus în coșurile virtuale de cumpărături produse de 581 de lei, în medie. În paralel, cei care au optat pentru cumpărături cu un card de rate au avut un coș mediu de 913 lei.
Lucrurile merg bine, iar acum rămâne să vedem cât de bine vor merge în 2018 și eventual, când se vor sătura românii de cumpărături de Black Friday.