Cifrele eMAG de Black Friday stabilesc un record impresionat pentru România

ACTUALITATE
Cifrele eMAG de Black Friday stabilesc un record impresionat pentru România
20 nov. 2017 | 20:11

eMAG a încheiat Black Friday pe 17 noiembrie la ora 24. Totuși, abia acum a făcut un bilanț pe care îl prezintă public.

eMAG prezintă acum datele oficiale despre Black Friday. Chiar dacă evenimentul n-a ținut decât o zi, mai poți prinde oferte la Crazy Days, campanie cu reduceri la fel de mari și la aceleași game de produse. Poți alege televizoare, telefoane, electrocasnice mari și mici și fashion cu reduceri de până la 50%. Cele mai bune oferte de la eMAG nu mai țin mult, doar câteva ore, așa că ai avea timp să prinzi ceva.

[related]

eMAG susține că, odată cu acest Black Friday, comerțul online a intrat în zona mobilului – totul e pe dispozitive mobile, pe aplicații, nu mai e doar desktop. Totodată, încrederea în plățile online e la cel mai înalt nivel, iar clienții au comandat produse din game superioare, cu specificații mai bune, iar valoarea medie comandată de client a ajuns la 970 de lei.

eMAG susține că ediția din acest an a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, a adus 8,3 milioane de vizite pe site și 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea inițială și cu o creștere de 20% raportată la ediția anterioară din 2016.

Când vine vorba de această dominație a mobilului, eMAG susține că telefonul a ajuns, de Black Friday mai ales, cea mai simplă și eficientă modalitate de a achiziționa produse online, cu o pondere de peste două treimi din totalul vizitelor de Black Friday. În plus, comerțul online este pe un trend ascendent în România, iar Black Friday este evenimentul care demonstrează acest potențial.

eMAG a înregistrat un nivel record și pentru plata cu cardul

Totodată, încrederea în plata cu cardul a atins un vârf istoric de Black Friday, plățile cu cardul depășind pragul important de 30% la eMAG, ceea ce arată și un comportament mai informat al clienților. Aceștia au fost interesați să își eficientizeze timpul de comandă. Salvarea datelor de card în contul de client a optimizat foarte mult timpul de comandă, jumătate din plățile online au fost efectuate astfel, iar experiența clientului a fost una foarte bună. Spre comparație, eMAG a înregistrat 26% din plăți cu cardul în 2016 și 30,7% în 2017.

Deși Black Friday e despre mai multe produse decât doar cele din zona electroIT, cele mai mari creșteri ale valorii medii la produsele comandate au fost înregistrate în categorii precum: telefoane mobile, gaming și PC-uri, mobilă, televizoare, produse audio și video, electrocasnice mici, fashion și cosmetice. Totuși, eMAG raportează că principalele categorii cu cerere în creștere, raportat la anul trecut, sunt fashion, îngrijire personală, anvelope și televizoare.

Creșterea Black Friday, organizat de eMAG o singură zi, a dus la un număr de 100.000 de clienți noi care au comandat pentru prima dată online de la acest magazin.

Nu în ultimul rând, ediția de anul acesta a Black Friday a adus rezultate duble pentru partenerii din platforma eMAG Marketplace. Astfel, un număr dublu de selleri a listat oferte în Black Friday 2017 și au vândut 258.000 de produse în valoare de peste 65 milioane lei.

Alte recorduri de Black Friday la eMAG

Spre deosebire de 2016, eMAG n-a mai avut probleme cu site-ul sau cu aplicația. Înainte de Black Friday, magazinul a spus că a investit circa 2,5 milioane de euro în infrastructura web. Dacă în urmă cu un an, site-ul a picat câteva minute, acum totul a mers fără probleme și cele mai căutate produse, cu cele mai mari reduceri, au fost epuizate în câteva secunde. Cea mai mare comandă de Black Friday la eMAG a fost un Range Rover Sport 3.0 în valoare de 86.000 de euro.

[related]

Mai mult, în prima oră de Black Friday la eMAG au fost înregistrate comenzi de peste 100 de milioane de lei și a fost mai impresionant e că aproape 30% din ele au fost plătite cu cardul. Tendința avea să se păstreze de-a lungul întregii zile. În total, au fost vândute peste 220.000 de produse și cei mai mulți (aproape 70%) au ales livrarea prin curier, pe când circa 20% au preferat la oficii poștale. Înainte de Black Friday, eMAG a spus că are parteneriat cu Poșta Română pentru 600 de oficii poștale.

Cu puțin peste ora 24 din noaptea de 17 spre 18 noiembrie, eMAG înregistrase vânzări de peste 354 de milioane de lei. Fixase ca target 350 de milioane. A și vândut 100 de autoturisme, aproape 4,3 kilograme de aur și 518 abonamente Digi Mobil.

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele