Moto M este un nou smartphone accesibil din aluminiu

de: Alexandru Puiu
08 11. 2016

După câteva săptămâni de zvonuri legate de un nou smartphone al celor de la Motorola, Moto M tocmai a ajuns în lumina reflectoarelor, deși poate fi achiziționat momentan doar din China.

Motorola este o companie care a făcut valuri în industria telefoanelor încă de la apariția primelor telefoane mobile, în urmă cu mai bine de 30 de ani. Din păcate, în ultimul deceniu, același producător de smartphone-uri a trecut prin numeroase tranziții, până să ajungă de curând în mâna celor de la Lenovo. Partea bună este că avem parte în continuare de noi gadgeturi Moto și, tot mai multe zvonuri confirmă faptul că Lenovo s-ar putea să renunțe la realizarea de smartphone-uri sub brand propriu.

Lâsând la o parte istoricul Motorola, recent anunțatul Moto M este unul dintre primele gadgeturi aduse pe piață sub producătorul Lenovo. Cu numele de cod XTI662, Motorola Moto M este un gadget mainstream, cu o configurație decentă, un design atrăgător și un preț accesibil.

La doar 295 de dolari beneficiați de o carcasă din aluminiu rezistentă la stropi de apă. Partea de procesare este o combinație între un Mediatek Helio P15 de ultimă generație cu opt nuclee și 4GB RAM. Memoria internă este de 32GB și toate acestea se ascund în spatele unui panou Full HD de 5,5 inci. Partea de captură este asigurată de o cameră principală de 16 megapixeli, iar în privința autonomiei, s-ar putea să reușiți să stați două zile departe de priză mulțumită acumulatorului de 5100 mAh. În plus, Moto M este un dual SIM certificat Dolby Atmos, o particularitate ce nu trebuie neglijată, mai ales dacă vă interesează calitatea audio peste medie.

Momentan, Moto M a apărut doar pe Tmall, versiunea chinezească de Amazon, dar sunt șanse foarte mari să poată fi achiziționat și din diferite colțuri ale Europei și Statelor Unite ale Americii. În definitiv, Moto M este continuarea seriilor Moto G și Moto X Pure Edition, incorporând toate particularitățile necesare pentru un succes de piață pe segmentul mid-range.