Feed-ul vostru Instagram va fi reinventat complet

de: Alexandru Puiu
16 03. 2016

Facebook oferă o flexibilitate sporită când vine vorba de aspectul informațiilor din News Feed, iar Instagram se pare că vrea să împrumute algoritmul.

Instagram este o companie Facebook deja de câțiva ani. Cu toate acestea, în mare parte, a continuat să se comporte ca o entitate independentă și nu pare să existe semne că acest lucru se va schimba prea curând. În schimb, asta nu înseamnă sub nici o formă că anumite ingrediente nu pot migra dintr-o parte în alta.

Printr-un anunț postat pe blogul companiei, oficialii Instagram ne-au dezvăluit că, în curând, modul în care vor fi aranjate postările în fluxul vostru foto va fi reinventat radical în speranța că veți avea în primul rând postări care vă sunt mai de interes. În contextul în care Facebook face ceva similar în momentul în care vă aduce în News Feed, în mare parte, postării de la prietenii cu care interacționați cel mai des, va fi interesant să observăm cu va fi transpuns același concept în Instagram, în contextul în care nu sunteți prieteni cu toate persoanele pe care le urmăriți. În teorie, dacă aveți o fascinație pentru Taylor Swift, ar trebui să vedeți mai multe postări cu Taylor Swift printre primele imagini din Feed.

Conform celor de la Instagram, implementarea unei schimbări era necesară deja de ceva timp deoarece, majoritatea utilizatorilor nu văd 70% din feed-ul lor de interes. Această valoarea este imensă atât la scară mică, dar mai ales dacă urmăriți sute sau chiar mii de utilizatori Instagram. În altă ordine de idei, merită să știți că volumul de conținut din feed va rămâne neschimbat, doar ordinea postărilor va fi influențată mai mult de preferințele voastre.

,,Ordinea fotografiilor și clipurilor video din feed se va baza pe probabilitatea că veți fi interesați de acel conținut, relația voastră cu persoana ca a postat și atemporalitate postării. Încă de la început, ne concentrăm pe optimizarea ordinii, toate postările vor fi în continuare acolo, dar în altă ordine.” În contextul în care obișnuința definește natura umană, sunt șanse foarte mari ca un număr limitat de utilizatori să fie încântați de schimbări.