Nu e pentru voi, dar LG a creat un serviciu de streaming de calitate

de: Alexandru Puiu
14 08. 2015

Chiar dacă nu ar trebui să fiţi în criză de servicii de streaming, LG tocmai a anunţat propria interpretare a acestui mod de a servi conţinut audio de calitate.

Indiferent dacă folosiţi Spotify, Apple Music sau Zonga, aţi înţeles foarte bine cum funcţionează acest model de afaceri. Practic, plăteşti o taxă lunară şi ai acces la o colecţie formată din câteva zeci de milioane de melodii. Ideea este atât de simplă, încât foarte multe companii au început să creeze astfel de servicii online. Multe dintre ele nici măcar nu sunt disponibile la nivel global, în timp ce altele sunt restricţionate doar la dispozitivele unui anumit producător.

Împrumutând o pagină din modelul  Samung cu al său Milk Music, LG tocmai a decis să-şi anunţe intrarea în domeniul serviciilor de streaming. Acesta din urmă va avea însă mai multe în comun cu Tidal al lui Jay Z, decât cu Spotify. Cu alte cuvinte, accentul se va pune aproape exclusiv pe calitatea conţinutul audio servit decât pe un preţ mic sau alte beneficii. Astfel, tot conţinutul disponibil prin serviciul fără nume va fi la calitate de 24 de biţi şi 192 KHz.

Deşi vă trebuie un sistem audio de calitate sau nişte căşti scumpe pentru a aprecia cum se cuvinte conţinutul oferit de iminentul serviciu LG, sud coreenii sunt convinşi că smartphone-urile sale de top vor fi suficiente pentru cea mai mare parte a experienţei audio. Ca urmare, au anunţat că deşi va fi disponibil încă din prima etapă de propagare în peste 70 de ţări, doar posesorii de LG G2, LG G3, LG G4 şi LG G Flex 2 vor putea avea acces la el. Cu alte cuvinte, dacă nu aveţi o fascinaţie pentru dispozitive de top de la LG, nu veţi afla niciodată despre ce este vorba.

,,Serviciul nostru de muzică Hi-Fi reflectă angajamentul nostru perpetuu de a oferi clienţilor fildeli LG beneficii adiţionale. Muzica în format MP3 este perfectă pentru majoritatea oamenilor, dar cei cu smartphone-uri LG capabile de Hi-Fi pot trăi o experienţă audio mult mai bogată.” Chris Ye, unul dintre vice-preşedinţii LG şi responsabilul de marketing al LG Mobile Communications Company a făcut un anunţ oficial pe marginea serviciului, confirmând aerul exclusivist al noului serviciu.