Chinezii care se luptă cu granzii telefoniei vor să domine TV-ul online
Conform unei declarații făcute pe rețeaua socială Weibo, Xiaomi vrea să investească nu mai puțin de un miliard de dolari în conținutul TV pe internet.
Conducere companiei chinezești este conștientă că una dintre metodele prin care îți poți asigura viitorul este diversificarea, astfel că s-au gândit că ar fi timpul ca Xiaomi să își facă mărească prezența și în alt sector important. Și care altul ar fi putut fi mai potrivit pentru ei decât televiziunea? Mișcarea celor de la Xiaomi a fost anticipată cu ceva timp în urmă, ultimul anunț servind doar ca o confirmare. Responsabili pentru a implementa marile planuri sunt doi oameni: un fost angajat al Sina și actualul director pe produse legate de televiziune prin internet al Xiaomi.
Chinezii nu au dat foarte multe detalii în legătură cu strategia pe care ar urma să o adopte, declarând doar că ”au de gând să repete modelul Xiaomi și în industria televiziunii”. Modelul s-a bucurat de foarte mult succes în industria telefoanelor mobile însă rămâne de văzut cât de adecvat va fi pentru televiziunea prin internet.
Xiaomi este în continuă creștere
Anunțul vine într-o perioadă bună pentru Xiaomi, compania devenind de curând al patrulea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume. Pentru o scurtă perioadă Xiaomi a fost chiar pe locul trei, însă a fost depășită de Lenovo după ce aceasta a finalizat achiziția Motorola de la Google.
Deși mai rămân foarte multe de aflat, un lucru este clar: faptul că Xiaomi va concura împotriva unor jucători importanți. Companii precum Alibaba sau Baidu deja au început să se extindă și ele în sectorul televiziunii prin internet, iar dacă Xiaomi vrea să aibă o șansă atunci va trebui să alcătuiască un plan adecvat.