Si Battlefield 4 era sa nu ajunga la timp pe noile console, PS4 si Xbox One
Dezvoltatorii Battlefield 4 au luat foarte serios in calcul posibilitatea amanarii versiunilor de PS4 si Xbox One.
Ascunderea noilor console de dezvoltatori si public pana in ultima secunda incepe sa-i coste destul de scump pe cei de la Sony si Microsoft. Din cauza unei competitii a specificatiilor, nimeni nu a stiut pana acum cateva luni cum o sa arate sau de ce o sa fie capabile, nici PS4 si nici Xbox One.
La inceputul saptamanii, cei de la Ubisoft au anuntat ca amana lansarea Watch Dogs pana in primavara lui 2014. Zilele trecute, un alt joc care trebuie sa fie pe piata odata cu noile unelte de gaming a fost amanat cateva saptamani. Este vorba de Driverclub, un joc de curse dezvoltat de Sony care ar fi trebuit sa fie oferit gratuit abonatilor la PlayStation Plus in momentul in care puneau mana pe un PS4.
,,Cred ca oamenii nu-si dau seama cat de greu este sa dezvolti un joc in acelasi timp cu hardware-ul pe care ar trebui sa fie jucat.” Pentru ca situatia descrisa mai sus nu este o problema izolata, Patrick Bach – director executiv la Dice a afirmat ca solidarizeaza foarte tare cu acest trend al amanarilor si ca Battlefield 4 era sa aiba aceeasi soarta precum Watch Dogs. ,,Referindu-ma la Watch Dogs, nu-i invinovatesc, au fost momente in care ne-am gandit si noi sa facem la fel. Din fericire, am reusit sa depasim acele greutati si ne-am gandit la cum ar trebui sa fie jocul in versiunea next-gen. Am avut o echipa excelenta lucrand la acea viziune in acelasi timp cu dezvoltarea jocului, un efort imens.”
Mai sunt cateva saptamani pana cand noile console vor fi lansate in cateva tari de pe mapamond, ramane sa vedem ce alte jocuri care au facut furori la E3 2013 si la alte targuri de gaming nu vor reusi sa ajunga pe rafturi in aceeasi zi cu PS4 si Xbox One.