Nokia lansează o reclamă Lumia 2520 menită să te sperie, cred…

de: Alexandru Puiu
19 12. 2013

Mai jos, puteţi vedea cea mai nouă reclamă Lumia 2520 făcută de , reclamă pe care eu cred că mai degrabă aș clasifica-o pe aceeaşi linie cu o greşeală enormă de marketing.

Nu înţeleg cum poţi justifica o reclamă precum cea de mai sus care într-o ţară mai restrictivă ar putea fi interzisă cel puţin tinerilor sub 15 ani, dacă nu 18 ani.

Este dificil de sintetizat şi probabil că aşa a fost şi gândită, pentru ca cei interesaţi să apese direct play, doar pentru ca dupa doua minute să regrete mişcarea. Un tânăr merge să se tundă. Frizerul, extrem de macabru vizual, împreună cu asistenta lui, care pare să se teleporteze într-un mod similar cu personajul principal din filmul horror the Ring, îi recomandă o freză jucăuşă cu numele de ,,mullet”.  În secunda următoare, tânărul primeşte pe tavă o tabletă Nokia şi, cu fiecare atingere prin meniul acesteia, pe capul lui se formează tunsoarea.

Deşi din clipul efectiv mesajul nu este foarte evident, acesta ne este servit cu litere de-o şchioapă la final. ,,All set for business, all set for play.” Cu alte cuvinte, întreaga reclamă Lumia 2520 cu evidente accente horror încerca să vă convingă că această tabletă în particular este bună și la muncă, şi acasă, pentru divertisment. Este evident, nu?…