Flickr se reinventeaza si vine cu ingrediente cheie

de: Alexandru Puiu
21 05. 2013

Am fost si , investitia semnificativa pe care a facut-o acum Yahoo! nu face decat sa-mi reconfirme calitatea serviciului.

In cadrul unui eveniment desfasurat ieri la New York, Yahoo! a facut cateva anunturi legate de serviciile sale online si de viitorul companiei. din respectivul anunt.

Fara promisiuni pe termen scurt sau lung, Yahoo! a anuntat cateva schimbari semnificative legate de Flickr, iar la cateva minute dupa terminarea evenimentului toti utilizatorii serviciului puteau profita de beneficiile anuntate, indiferent unde se aflau. Tot acum am aflat ca serviciul vine cu un terrabyte de spatiu gratuit de care puteti profita. Este incredibil. Daca in urma cu 5 ani erai limitat la 200 de fotografii, pana sa fii obligat sa-ti creezi un cont contra cost, acum limita este de aproximativ 537.731 de imagini la rezolutie nativa.

,,Flickr devenise despre cuvinte, imagini mici, link-uri albastre. Nu mai era vorba despre fotografii.” Adam Cahan, vicepresedinte Yahoo!, a vorbit despre noul Flickr si a insistat asupra faptului ca din acest moment vorbim de fluxuri foto, mai mult decat orice altceva. Pagina principala, cele cateva meniuri, interfata curata, toate te ajuta sa-ti dai seama ca fotografiile sunt in prim plan iar interfata prin care ajungi la ele  nu poate fi intepretata ca un impediment intre utilizator si informatii.

Nu am ezistat si mi-am accesat imediat profilul din curiozitate fata de noul Flickr. Interfata aduce un pic aminte de Pinterest insa, indiferent de opinie, noul Flickr este axat intr-un mod mai evident pe imaginile urcate direct pe site. Apropo de urcat, exceptand aplicatiile mobile de iOS si Android, nu exista momentan nici o aplicatie desktop prin care sa va transferati rapid colectia de fotografii de pe HDD  in cei 1000 de GB. Uploader-ul web este limitat la 200 de poze urcate o data, un detaliu important.

Flickr are toate ingredienele unei retele sociale importante. Dupa ce vedem mii de fotografii personale urcate pe site, in diverse albume, cu diverse setari de intimitate pe fiecare dintre ele, doar proprietarul le poate vedea implicit pe toate. In acelasi timp, daca-si doreste cineva sa partajeze o fotografie, direct din Flickr o puteti posta pe Facebook, Twitter, Tumblr sau Pinterest. Daca sunteti curiosi pe ce mai puteti investi bani intr-un cont de Flickr, raspunsurile sunt doua. Cu 50 de dolari pe an scapati de reclame si aveti acces la partea de studiu de trafic pentru verificarea popularitatii fotografiilor. Cu 500 dolari dublati spatiul de stocare, ajungand pana la 2TB.