Dove creeaza cea mai populara reclama din toate timpurile, pe YouTube
Cu recent lansata campanie Dove Real Beauty Sketches, Dove a luat prin suprindere industria si retelele de socializare.
Eram convins ca exista doar doua optiuni. Pentru ca o reclama sa fie cea mai populara din toate timpurile trebuie sa fie fie foarte amuzanta, fie pentru o companie din domeniul IT. Cu o serie de campanii agresive, Microsoft, Samsung sau Apple pareau candidatii perfecti. Realitatea este cu totul alta.
Pentru a ne demonstra ca marketingul destept, eficient si de durata nu trebuie facut cu pumnul si nici nu trebuie sa discrediteze concuranta, Dove a creat un clip intitulat Real Beauty Sketches care a ajuns pe YouTube. De fapt este vorba de o campanie prin care oamenii, in special femeile, sa aiba mai multa incredere in aspectul lor fizic. Prin doua portrete realizate ,,orbeste” de catre un expert desenator cu un trecut in criminalistica, Dove a sintetizat un mesaj magic. Femeile sunt mult mai frumoase decat cred ele ca ca sunt.
Mesajul pozitiv incarcat de optimism a adus clipul de mai jos pe culmile gloriei. Dupa cei de la Dove, care au distribuit clipul pe nu mai putin de 33 de canale YouTube ale brandului diferite in 25 de limbi, acest scurt metraj de trei minute a ajuns la 114 milioane de vizualizari, in timp ce clipul de pe locul al doilea ,,Evian Roller Babies” are 111 milioane de vizualizari.
,,Campania a provocat o reactie emotionala in milioane de oameni, inspirandu-i pe acestia sa impartaseasca mesajul pozitiv cu altii” – Fernando Machado, vicepresedinte Dove, a argumentat foarte frumos motivatia din spatele popularitatii filmului.