Microsoft incearca reteta „Vedetelor” pentru reclamele la WP8

de: Alexandru Puiu
12 11. 2012

Orice produse folosite de vedete se vand mai bine. Daca aceasta realitatea a fost demonstrata de Apple in reclamele la iPhone 4S si la clipurile de promovare pentru SIRI, a venit timpul ca si Microsoft sa incerce aceleasi metode.

Pe o reteta de reclama la Windows Phone 8 cu Steve Ballmer in rolul principal, Microsoft a lansat clipuri de promovare mai costisitoare atat in Anglia cat si in SUA. Pe rand, Jessica Alba, Will Arnett si Holly Willoughby au ajuns sa fie personalitati asociate cu Windows Phone 8 pentru simplul fapt ca Microsoft are un buget incredibil de mare de promovare al noului sistem de operare.

In clipurile integrate mai jos o veti vedea pe Holly Willoughby – o vedeta de televiziune britanica si pe Will Arnett, un actor de comedie american. Holly prezinta avantajele noului Windows Phone 8, cu un accent special pe sectiunea din meniu dedicata copiilor, Kid’s Corner. Will prezinta cu entuziasm noul Nokia Lumia 920 ca pe un asistent personal pentru luat decizii.

Cu speranta ca aceasta campanie de promovare agresiva, cu vedete locale si internationale in centrul atentiei, va reusi sa sporeasca vanzarile, le dorim succes celor de la Microsoft. Din pacate, cota de piata coplesitoare pe care o are Apple iOS si Google Android nu poate fi stirbita foarte usor.