Google Music isi largeste portofoliul de muzica cu noi contracte
Va mai aduceti aminte de Google Music, un serviciu lansat cu surle si trambite in urma cu aproximativ un an fara un succes semnificativ? Ei bine serviciul tocmai a primit un update major.
Desi a primit update-uri peste update-uri, Google Music nu a reusit sa atraga foarte multi utilizatori pasionati de muzica in curtea gigantului, mai ales cand venea vorba de abonamente anuale costisitoare pentru a-ti urca intreaga colectie de muzica pe serverele companiei. Google credea insa ca insuccesul serviciului este cauzat de un portofoliu de melodii nu foarte generos. Din acest motiv a mai inregistrat un contract de licentiere cu cateva case de discuri si artisti independenti din Franta, Italia sau Spania. Pentru a intelege amploarea update-ului de azi ganditi-va ca serviciul s-a lansat in noiembrie anul trecut cu 8 milioane de piese de la case de discuri precum EMI sau Sony Music Entertainment. In urma noilor intelegeri respectiva cifra a beneficiat de un plus de inca 5,5 milioane piese, insumand aproape 15 milioane de melodii, impreuna cu micile update-uri de pana acum.
Mai interesant decat portofoliul de melodii este ca Google si-a ales foarte bine jucatorii. Asociatiile de artisti cu care a semnat Google contracte de licentiere pentru platforma sa, sunt reprezentate in mai mult de 35 de tari, iar printre melodii se numara single-uri de la Lady Gaga sau Rihanna. Pe partea de studiouri, noua intelegere cuprinde lucrari publicate in SUA si Anglia de la Universal Music si hituri din America Latina apartinand Sony Music.