Zuckerberg, mândru nevoie-mare de Threads. Cât de bine o duce „clona Twitter” pe internet, de fapt

de: Iulia Kelt
27 10. 2023

Efortul tot mai agresiv al Meta de a promova aplicația Threads pare să dea roade.

Mark Zuckerberg a declarat că aplicația are, în prezent, puțin sub 100 de milioane de utilizatori activi lunar și că există o șansă reală ca aplicația să atingă 1 miliard de utilizatori în următorii ani.

Vezi și: Schimbarea de la Instagram care te va nemulțumi. Așa nu mai scapi de Threads

Threads, „pe cai mari”

„Am crezut mult timp că ar trebui să existe o aplicație de conversații publice cu un miliard de utilizatori, care să fie puțin mai pozitivă, și cred că dacă continuăm să lucram la asta încă câțiva ani, avem o șansă realî să realizăm viziunea noastră”, a declarat Zuckerberg.

Creșterea aplicației Threads a fost urmărită cu atenție încă de la lansarea sa, în iulie. Aplicația a înregistrat 100 de milioane de înregistrări în prima săptămână, dar implicarea a scăzut rapid din cauza plângerilor privind funcționalitatea limitată și a fluxurilor inundate cu postări de la branduri.

Cu toate acestea, Meta a adăugat constant noi caracteristici, iar implicarea pare să fi crescut în ultimele săptămâni, pe măsură ce Elon Musk a făcut schimbări discutabile la X, cum ar fi eliminarea titlurilor din legături.

Creșterea aplicației Threads nu a fost singurul aspect pozitiv pentru Meta, care a raportat venituri de puțin peste 34 de miliarde de dolari pentru trimestrul respectiv, o creștere de 23% față de anul trecut.

Zuckerberg a mai dezvăluit că Meta se va concentra tot mai mult pe inteligența artificială în viitor. „Vom continua să reducem prioritatea unor proiecte non-AI în cadrul companiei pentru a îndruma oamenii să lucreze, în schimb, la AI”, a spus Zuckerberg.

Vezi și: Zuckerberg „mai bagă o fisă”. Schimbarea de la Threads care ar putea să facă diferența

Meta mizează pe AI, în detrimentul metaversului

Chiar și așa, aceste investiții în AI nu vor afecta cheltuielile noi în metavers. Reality Labs, divizia Meta care supraveghează cheltuielile pentru realitate augmentată și realitate virtuală, și-a continuat seria de pierderi de miliarde de dolari.

Veniturile din Reality Labs au scăzut la doar 210 milioane de dolari, cu pierderi care au crescut la 3,7 miliarde de dolari pentru trimestru și la peste 11 miliarde de dolari începând din 2023.

Directorul financiar al Meta, Susan Li, a spus că se așteaptă ca pierderile să se accelereze în continuare în următorul an datorită „eforturilor continue de dezvoltare a produselor în domeniul realității augmentate/virtuale și a investițiilor noastre pentru a scala mai mult ecosistemul”.

Vezi și: Schimbarea Facebook pe care nu și-o dorește nimeni și nici nu ai cum să scapi de ea: Ce se-ntâmplă cu postările