Volkswagen a prezentat modelul care va dărâma Tesla: Când apare ID7
ID7, cunoscut anterior ca ID Aero, este de așteptat să fie pus în vânzare anul viitor cu cea mai bună gamă de baterii a mărcii.
A face noile sedanuri atractive pentru consumatori se dovedește a fi un lucru din ce în ce mai greu, așa că Volkswagen s-a hotărât să se asigure că debutul viitorului său sedan electric la CES este „aprins” – chiar dacă temporar – dând în același timp mașinii un nou nume care să fie alături de schema sa unică de camuflaj.
Marca germană a redenumit ceea ce a fost cunoscut sub numele de ID Aero ID7, un sedan aproximativ de dimensiunea Passat, care va fi pus în vânzare anul viitor, cu ceea ce se așteaptă să fie cea mai bună gamă VW din familia sa în creștere de vehicule electrice cu baterie.
Vehiculul expus, o versiune destinată producției, este de așteptat să aibă o autonomie de aproximativ 700 de kilometri în Europa, sub regimul de Procedură de Testare a Vehiculelor Ușoare armonizate la nivel mondial de pe continent, a spus marca. Cifrele de interval pentru versiunile din S.U.A. nu au fost publicate.
VW a spus că ID7 va avea un ecran de infotainment de 15 inch care încorporează un „nou concept de afișare”, împreună cu orificii de aerisire automate controlate digital și un sistem HVAC inteligent care poate detecta un șofer care se apropie cu cheia și poate începe să pre-răcească sau să pre-încălzească cabina după cum este necesar.
Un rival adevărat
Orificiile de ventilație se deplasează apoi pentru a răci cel mai bine cabina conform instrucțiunilor, îndreptând aerul direct către pasageri sau în altă parte. Ei răspund și la comenzile vocale, a spus VW. Așadar, dacă șoferul îi spune vehiculului că are mâinile reci, ID7 nu numai că încălzește volanul, dar direcționează aerul încălzit către mâinile șoferului.
Pentru a atrage atenția în mijlocul strălucirii din Las Vegas și CES, VW a creat o schemă de camuflaj pentru ID7 care utilizează straturi de vopsea conductoare și izolatoare pentru a face diferite regiuni ale vehiculului să se lumineze la cerere. Vopseaua și cablajul electroluminiscent au necesitat 40 de straturi de vopsea, au declarat inginerii pentru Automotive News înainte de Salonul Auto de la Los Angeles din noiembrie.
Corpul ID7 este împărțit în 22 de zone care pot fi iluminate sau dezactivate individual, permițând un spectacol de lumini rulant. În plus, codurile QR încorporate în camuflaj direcționează utilizatorii către un site web care oferă mai multe informații despre ID7.
Sedanul ID7 de dimensiunea Passat va fi al șaselea membru al familiei VW complet electrice. Ca și alte modele ID, ID7 se bazează pe arhitectura MEB doar electrică a Grupului VW.
Mărcile Grupului VW au livrat 500.000 de vehicule pe platforma MEB.
Principalele piețe ale ID7 vor fi China, Europa și America de Nord. ID7 pentru piețele europene și americane va fi construit la uzina VW din Emden din Germania, alăturându-se lui ID4, care este produs acolo.