Ultima modă care a înnebunit Tik Tok-ul. Oamenii aruncă cu bani în influenceri când îi văd făcând asta
Un nou tren al TikTokerilor care pretind a fi personaje de jocuri video și vorbesc robotic a luat internetul cu asalt în ultimele luni. Cunoscut sub numele de „NPC streaming”, creatorii de conținut de pe TikTok pretind că sunt (personaje în afara jocului, n.r.) non-player character (NPC) așa cum apar în jocurile video.
Ultimul trend de pe Tik Tok transformă tinerii în roboți
În jocurile video, NPC-urile sunt persoane cu care personajul tău întâlnește și care sunt programate să rostească câteva replici scriptate, conform The Washington Post.
Această tendință bizară implică live-uri pe TikTok în care creatorii repetă anumite expresii sau mișcări într-un mod robotic și animat, imitând NPC-urile.
În timpul live-urilor, TikTokerii vorbesc sau execută o acțiune specifică în funcție de tipul de cadou pe care-l primesc de la privitori.
De exemplu, trimiterea unui sfat și lăsarea unui icon cu un con de înghețată îi determină pe creatorii de conținut, precum Pinkydoll sau Fedha Sinon, să spună „înghețată atât de bună” sau să pretindă că ling înghețata la comandă.
@bobbysieBtw i love ohio final boss and queen
Această tendință s-a dovedit a fi o modalitate bună pentru creatorii de conținut populari de a câștiga bani din funcția de tips-uri a TikTok-ului, introdusă în 2021.
Tinerii care se îmbogățesc cu ajutorul aplicației
Utilizatorii pot cheltui bani pe monede virtuale, care pot fi apoi folosite pentru a cumpăra diferite iconuri în timpul live-urilor. Când utilizatorii cumpără un icon, simbolurile apar pe ecran ca o recunoaștere vizuală a tips-ului, la care creatorii reacționează de obicei.
Conform ultimei verificări a aplicației TikTok de către TODAY, monedele virtuale se vindeau la prețuri între 0,39 cenți pentru 25 de monede, 4,75 euro pentru 330 de monede și 238 de euro pentru 16.500 de monede.
Potrivit The New York Times, Sinon, care locuiește în Montreal, Canada, câștiga aproximativ 1700- 2650 de euro per live.
De unde vine tendința
Fenomenul a apărut pentru prima dată anul trecut și, conform site-ului Know Your Meme, a fost inițiat de creatorul japonez de TikTok „natuecoco”.
În 2022, ea a început să facă live-uri purtând urechi de pisică, să sară în mod repetat și să reacționeze la sfaturile trimise de privitori.
Ea a colaborat și cu utilizatorul de TikTok „Satoyu0704”, unde amândoi au pretins că sunt NPC-uri într-un live, iar cel care primea cele mai multe recompense câștiga.
De atunci, „NPC streaming” a crescut în popularitate și a apărut în tot mai multe locuri pe pagina „For You” a utilizatorilor de TikTok.
„Este ca un personaj din The Sims, cred”, a spus un utilizator de Twitter.
Un alt utilizator a scris: „Nu iese din caracter, iar discursul ei este consecvent. Cred că voi deveni un fan.”