Planuri mari pentru următorul Cyberpunk: Ce schimbare uriașă pregătesc dezvoltatorii
Inginerii CD Projekt au decis că mutarea este „schimbarea strategică” potrivită pentru jocurile viitoare.
Schimbare impresionantă
Cyberpunk 2077 marchează sfârșitul pentru REDengine de la CD Projekt, tehnologia internă pe care s-a bazat încă de la The Witcher 2 din 2011. Anul trecut, CD Projekt a anunțat că următorul său joc Witcher și alte jocuri care vor urma — inclusiv continuarea lui Cyberpunk, numele de cod Orion — va fi dezvoltat cu Unreal Engine 5.
Într-un interviu recent cu directorul Cyberpunk 2077, Gabe Amatangelo, PcGamer a întrebat despre această tranziție la UE5, mai ales în lumina tehnologiei de ultimă oră pe care studioul a continuat să o adauge la Cyberpunk 2077 (este primul joc care a fost construit în noul ray tracing Ray Reconstruction al Nvidia, de exemplu).
„Nu începem de la zero”, a spus Amatangelo. „De multe ori când construiești aceste lucruri, cum ar fi Ray Reconstruction, există o mulțime de metodologii pe care le poți aplica noilor motoare. Învățături și strategia de a configura arhitectura. Și când te uiți la lucrurile pe care Unreal le face bine, lucrurile pe care REDengine le face bine — există unele asemănări și unele lacune, dar inginerii geniali sunt de genul „cu toate lucrurile pe care știm că voi, creativii nebuni, doriți să le faceți în viitor, există mai puțină deltă aici. Să trecem strategic la Unreal Engine 5.”
Citește și Cyberpunk 2077 nu a uitat de anime: Cum sunt amintite personajele din Edgerunners
Trec la treabă
Acesta a fost întrebat și dacă ar putea indica orice provocări specifice cu care s-a confruntat echipa de dezvoltatori cu REDengine, care ar fi mai ușor cu Unreal. El nu a vrut să dezvăluie niciun secret din continuarea lui Cyberpunk, dar a spus că la un nivel înalt este „înviorător” să ajungi la Unreal cu ceea ce au învățat în timp ce dezvoltau 2077, fără a fi nevoie să înceapă procesul de „reconstruire” a lor. propriul motor pentru următorul joc.
„La fel, există unele lucruri pe care REDengine le face mai bine decât Unreal [pe care] lucrăm cu Epic pentru a le aduce practic și la acel motor. Deci merge în ambele sensuri… Este vorba despre economii de scară: puteți face, evident, toate aceste lucruri uimitoare în ambele. Există atât de multe nuanțe în spate, dar se rezumă la modalități de abordare a lucrurilor pentru a putea face mai mult. Nu neapărat mai bine – ar putea fi la fel de bun – dar fă-o mai mult. Uneori este o chestiune de amploare.”
Citește și Cyberpunk 2077 nu scapă de controverse: Ce trebuie să schimbe CD Projekt Red
Echipa Cyberpunk este gata să înceapă să dezvolte continuarea, dar probabil că nu va fi primul joc pe care îl vom vedea de la CD Projekt construit pe Unreal Engine 4. Este mai probabil să fie The Witcher 4 (sau orice ar fi numele lui), anunțat anul trecut.