Informația momentului pentru clienții Hidroelectrica: se întâmplă cu facturile românilor la energie, în sfârșit

de: Alexandru Puiu
13 04. 2023

Când vine vorba de facturile la energie electrică, cei mai mulți românii sunt absolut terifiați de faptul că nu le-au mai primit de jumătate de an și se gândesc că vor fi loviți de niște sume fabuloase în perioada următoare. Din fericire, Hidroelectrica tocmai a făcut un pas mic în direcția potrivită.

În ultimele luni, după o perioadă lungă de pauză, Hidroelectrica a început din nou să livreze facturi clienților pe perioada restantă. Momentan, ritmul este incredibil de lent. Au fost virate facturile pe luna august 2022, iar în urmă cu câteva zile, a început și livrarea facturilor din septembrie 2022. Mai important decât atât este însă alt anunț din partea celui mai ieftin furnizor de energie electrică din România.

Facturile Hidroelectrica au revenit online

În timp ce Hidroelectrica lucrează la actualizarea platformei online, la sistemul de facturare și realizarea unei aplicații pentru mobil dedicată clienților, compania a făcut totuși un progres important în ceea ce privește site-ul companiei.

Începând cu această săptămână, doritorii își pot verifica facturile online la adresa client.hidroelectrica.ro/facturi , în urma autentificări cu CNP și accesând un link dintr-un email primit după câteva secunde. Sistemul pare cât se poate de sigur, dar, din păcate, momentan îți oferă acces doar la facturile din 2022 menționate mai sus, pentru august și, dacă ai noroc, septembrie.

„Stimate client, această rubrica va oferă posibilitatea consultării facturilor pentru consumul de energie electrică emise până la finalul anului 2022. Se are în vedere și afișarea facturilor emise începând cu anul 2023. Îndată ce se vor finaliza modificările necesare, lista facturilor va fi completată”, se arată în comunicatul companiei pe subiect.

Acest efort tehnic din partea Hidroelectrica vine în urma mai multor sancțiuni din partea ANRE din cauza faptului că nu emite facturi clienților. Cea mai recentă dintre ele a fost de 400.000 de lei și a vizat atât inabilitatea de a factura consumul celor 482.638 de clienți, cât și ineficiența de a răspunde solicitărilor de orice fel din partea acestora.