Inevitabilul deces al Google+: când va dispărea complet alternativa la Facebook

de: Iulia Kelt
23 04. 2023

Google+ a reprezentat încercarea Google de a crea o rețea de socializare. Culmea, avea câteva idei interesante, dar, în cele din urmă, rețeaua nu a fost suficient de populară pentru a fi păstrată.

Google+ a continuat să trăiască într-o formă ușor diferită, dar și asta se va termina în curând.

Data de la care nu vei mai putea accesa Google+

Google a declarat anul trecut că va închide serviciul actual Currents cândva în 2023, iar acum compania a împărtășit inclusiv și o dată exactă pentru asta: 5 iulie 2023.

Currents este o platformă de socializare concepută pentru uz intern de către companii și alte organizații cu Planuri Google Workspace.

A evoluat din Google+ pentru G Suite, care a fost o versiune ușor modificată a rețelei Google+ disponibilă public.

Google+ a fost introdus pentru prima dată în 2011, iar versiunea publică a fost închisă în 2019 din cauza utilizării reduse.

Cu toate acestea, versiunea Google Workspace/G Suite a continuat să trăiască sub forma unui forum de mesagerie pentru companii și organizații.

În iulie 2020, Google l-a actualizat la Currents, care a păstrat aceeași funcționalitate de bază, dar cu un design actualizat și noi opțiuni de sortare.

Recent, Google a mutat funcțiile Currents pe Google Chat.

Acum, că cea mai mare parte a acestei mutări este gata, Google este gata să închidă Currents de tot, punând capăt odată pentru totdeauna Google+.

„Începând cu 5 iulie 2023, Currents nu va mai fi disponibil. Administratorii spațiului de lucru pot exporta datele Currents folosind Takeout înainte de 8 august 2023.

Începând cu 8 august, datele Currents nu vor mai fi disponibile pentru descărcare.

Deși ne luăm rămas bun de la Currents, continuăm să investim în noi funcții pentru Google Chat, astfel încât echipele să se poată conecta și să colaboreze cu un sentiment comun de apartenență”, a scris Google, într-o postare pe blog.

Google+ a fost unul dintre cele mai ambițioase proiecte ale companiei, în încercarea de a bate Facebook.