Honda recheamă un număr uriaș de vehicule: ce problemă au cele peste 1 milion de mașini

de: Andrei Tilimpea
26 06. 2023

Honda a declarat pentru NHTSA că a primit aproape 274.000 de cereri de garanție legate de problemă între mai 2017 și iunie 2023.

Honda recheamă aproape 1,2 milioane de vehicule în SUA, deoarece camera de rezervă ar putea să nu afișeze o imagine în timpul marșarierului.

Retragerea acoperă monovolumul Honda Odyssey 2018-2023, crossover-ul de dimensiuni medii Passport 2019-23 și crossover-ul de dimensiuni medii Pilot 2019-22.

La nivel global, peste 1,3 milioane de vehicule sunt rechemate, inclusiv aproximativ 88.000 în Canada și 16.000 în Mexic.

Este posibil ca imaginea camerei retrovizoare din acele vehicule să nu apară pe afișaj din cauza unui conector de cablu coaxial de comunicație Media Oriented Systems Transport defect. Ca atare, vehiculele afectate nu respectă standardele federale de siguranță pentru vizibilitatea din spate, potrivit unui raport de rechemare al NHTSA făcut public vineri.

Honda a declarat pentru NHTSA că a primit aproape 274.000 de cereri de garanție legate de problemă între mai 2017 și 8 iunie 2023. Producătorul auto nu a primit rapoarte de răni sau decese.

TE Connectivity din Troy, Michigan, furnizează conectorul, potrivit raportului.

Tesla are și ea probleme cu rechemările

Compania americană Tesla a schimbat strategia și a ales să colaboreze National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA).

Tesla a depus o rechemare voluntară la National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) cu privire la o potențială rechemare a modelului Y care afectează puțin sub 140 de unități.

Pe baza umplerii NHTSA, retragerea de siguranță afectează anumite vehicule Model Y cu date de producție cuprinse între 23 iunie 2022 și 1 mai 2023. Se referă la atașamentul volanului Model Y. Rechemarea Tesla Mode Y afectează aproximativ 137 de unități.

„Volanul vehiculelor model Y este atașat la coloana de direcție cu ajutorul unui dispozitiv de fixare. Înregistrările de producție și de service sugerează că poate exista o corelație între anumite caracteristici ale înregistrărilor de producție și dispozitivul de fixare care este instalat, dar nu este strâns la specificație”, se arată în dosarul National Highway Traffic Safety Administration.