Hidroelectrica „o dă de gard” cu aplicația. iHidro, suspendată înainte de lansare

de: Iulia Kelt
04 10. 2023

Hidroelectrica, cea mai mare companie de producție de energie din România, a fost nevoită să suspende temporar lansarea aplicației sale mobile, numită iHidro, din cauza unor probleme tehnice semnalate de clienți încă de la lansare.

Numeroși utilizatori au raportat probleme cu aplicația imediat după instalare, precum blocarea acesteia sau erori la activarea conturilor.

Vezi și: Avertismentul Hidroelectrica pentru toți clienții din România. Îți dispar banii din cont, noua tentativă de fraudă care face victime

Clienții Hidroelectrica au început să manifeste nemulțumiri

Unii dintre clienți nu au primit link-ul de activare pe e-mail, în timp ce alții au întâmpinat mesajul „Acces Denied” atunci când au încercat să își activeze conturile.

Mai mult, unii utilizatori au descoperit că datele din conturile lor online erau eronate, incomplete sau aparțineau altor utilizatori.

Ulterior, mulți dintre acești clienți au primit mesaje de eroare, precum „Ne cerem scuze pentru inconvenient, dar serviciul este momentan indisponibil, vă rugăm să încercați din nou mai târziu” sau „We’re down for maintenance”.

„După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor iHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identificat o eroare privind activarea acestora și, împreună cu aceștia, am decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii identificate.

În prezent depunem eforturi pentru a redeschide aplicația într-un timp cât mai scurt, astfel încât dumneavoastră să beneficiați în totalitate de funcționalitățile oferite”, se arată în mesajul transmis de Hidroelectrica.

Vezi și: Hidroelectrica a dat lovitura în România. Toți clienții trebuie să știe cifrele cu care se laudă gigantul energetic

Aplicația iHidro a „murit” înainte „să se nască”

Compania Hidroelectrica, cunoscută drept cel mai important producător de energie din țară, a lansat aplicația iHidro în data de 2 octombrie, pentru cei 500.000 de clienți ai săi. Această aplicație era disponibilă atât în App Store, cât și în Google Play.

Aplicația iHidro ar fi trebuit să vină cu o serie de funcționalități utile pentru clienți, printre care monitorizarea consumului, gestionarea locurilor de consum și accesul la facturile emise și istoricul plăților efectuate.

Cu toate acestea, din cauza problemelor tehnice, lansarea acesteia a fost suspendată temporar, în timp ce eforturile sunt concentrate pe remedierea erorilor identificate.

Această aplicație a fost așteptată cu interes de către clienții Hidroelectrica, care au fost informați că va fi disponibilă pentru sistemele Android și iOS, precum și în versiune desktop pentru accesul de pe computere.

Vezi și: Anunțul care îi vizează pe toți clienții Hidroelectrica. Compania a anunțat că termenul limită este luna octombrie