Călătoriile, prioritatea anului 2024. Ce planuri au turiștii pentru anul care vine
Turiștii au declarat că vor să-și reducă alte cheltuieli personale pentru a da prioritate călătoriilor în 2024.
Majoritatea generațiilor au indicat că principalul motiv pentru a călători în 2024 va fi relaxarea și reîncărcarea cu energie, conform unui sondaj global realizat de Hilton și Ipsos.
Vezi și: Ce sunt „călătoriile din răzbunare” și de ce le fac numeroși turiști. „Nu există nicio îndoială”
Ce ne spun milenialii, generația Z, generația X și baby-boomerii despre călătorii, în anul următor
Acesta este al treilea raport anual al Hilton privind tendințele curente despre „Ce ne spun milenialii, generația Z, generația X și baby-boomerii despre călătorii în anul următor”.
Pe lângă descrierea preferințelor și pasiunilor călătorilor din 2024, raportul dă, de asemenea, detalii asupra modului în care fiecare generație percepe călătoriile, de la Generația Z, născută în era digitală, până la Baby Boomerii cu experiență.
În 2024, călătorii vor căuta experiențe personalizate în funcție de nevoile lor, de la rezervări până la experiențele oferite de proprietăți.
Optzeci la sută dintre călătorii din întreaga lume intervievati au subliniat că este important să-și poată rezerva întreaga călătorie online, cu 86% dintre mileniali și 83% dintre generația Z, frunte, iar 76% dintre călătorii din întreaga lume apreciază aplicațiile de călătorie care reduc disconfortul și stresul călătoriei, informează economedia.ro.
Vezi și: Cum beneficiezi de călătorii gratuite cu trenul în Europa: vești bune pentru tinerii români
Experiențele culinare, importante pentru turiști
Pe măsură ce își alcătuiesc bugetul pentru 2024, călătorii se concentrează în primul rând pe experiențele culinare. Pe locul doi, după experiențele culinare, 47% dintre călători își vor prioritiza gradul de aventură, cu generația Z și milenialii (52% fiecare) alocând un buget mai mare pentru astfel de experiențe decât celelalte generații.
Modurile de lucru s-au schimbat semnificativ ca urmare a pandemiei, inclusiv schimbări în ceea ce privește momentul, locul și modul în care oamenii își desfășoară activitatea.
Ca urmare, au apărut și s-au consolidat tendințe în afaceri, inclusiv combinarea călătoriilor de agrement și de afaceri, creșterea duratei sejururilor și popularitatea în creștere a piețelor secundare pentru întâlniri și evenimente.
Mai mult de o treime dintre călătorii de afaceri din generația Z și milleniali declară că intenționează să-și prelungească călătoria de afaceri pentru a se bucura de timp liber înainte sau după obligațiile lor de serviciu.
Sondajul realizat de Hilton și Ipsos a implicat peste 10.000 de călători din nouă țări: Germania, Marea Britanie, Japonia, SUA, China, India, Mexic, Singapore și Emiratele Arabe Unite.