BYD continuă să acapareze piața din Europa: Când apare noul model electric
Monovolumul electric D9 de la Denza va primi un debut european la salonul IAA Mobility de la München.
Gigantul chinez de vehicule electrice BYD își va lansa marca de lux Denza în Europa la Salonul IAA Mobility de la München luna viitoare.
Denza a fost creată ca parte a unei companii mixte între BYD și Mercedes-Benz în 2010 și face acum parte din stabilul de bază al mărcilor BYD din China, așezându-se deasupra BYD, dar sub brandul ultralux YangWang.
Mercedes deține 10% din marcă după ce și-a redus pachetul în 2021.
La München, BYD va oferi monovolumului D9 cu șapte locuri, electric cu baterie, un debut european, a spus compania. D9 este un concurent al clasei V Mercedes și al noului Lexus LM.
BYD nu a oferit detalii despre momentul în care va lansa vânzările Denza în Europa.
Gama mai mare a mărcii BYD
BYD va folosi, de asemenea, spectacolul de la München, care începe luni, 4 septembrie, pentru a lansa sedanul electric de dimensiuni medii BYD Seal pe piețele sale europene.
Sealul va fi vândut cu două dimensiuni și game de baterii diferite. Versiunea Comfort are o baterie BYD Blade de 71,8 kilowați-oră cu o autonomie de 420 km (260 mile) în cadrul ciclului de testare WLTP, în timp ce versiunea Design are o baterie mai mare, de 87 kWh și o autonomie de 500 km.
Sigiliul va aduce numărul de mașini pe care BYD le vinde în Europa la șase până la sfârșitul anului, a spus compania.
Seal se va lansa în toamnă alături de SUV-ul mediu Seal U.
BYD vinde deja SUV-ul mare Tang, sedanul mare Han și SUV-ul compact Atto 3. Compactul Dolphin este în prezent lansat în Europa.
BYD a vândut 2.492 de mașini în Europa în primele șapte luni, potrivit cifrelor preliminare ale cercetătorilor de piață Dataforce.
Cea mai mare parte a vânzărilor – 1.977 – au fost pentru SUV-ul Atto 3.
Cifrele nu includ vânzările din iunie sau iulie pentru Suedia, unde Atto 3 a depășit VW ID4 pentru a deveni cea mai vândută mașină electrică din țară în iulie.