Rivalul celor de la Tesla a stabilit un nou record: cu ce se mândrește Polestar

de: Andrei Tilimpea
22 11. 2022

Subsidiara Volvo se laudă cu mașina sa premium de dimensiuni medii vândută în Europa, care este înaintea rivalilor precum BMW i4.

Polestar a atins o piatră de hotar prin construirea a 100.000 de unități ale Polestar 2, modelul său complet electric.

Etapa de producție vine la doi ani și jumătate după ce a început producția modelului cu cinci uși la uzina mamă Volvo Cars din Taizhou din Luqiao, China.

Cel de-al 100.000-lea Polestar 2 este destinat Irlandei, una dintre cele mai recente dintre cele 27 de piețe globale ale Polestar.

„Este o realizare uimitoare – mai ales având în vedere că am lansat Polestar 2 în timpul pandemiei”, a declarat CEO-ul Polestar, Thomas Ingenlath, într-o declarație.

În Europa, Polestar 2 a fost cea mai vândută mașină premium de dimensiuni medii, înaintea rivalilor precum BMW i4 complet electric și Audi A5 cu combustie. Pe parcursul a nouă luni, volumul fastback-ului a crescut cu 63 la sută, până la 17.994.

Polestar este pe cai mari

Acest volum a făcut-o, de asemenea, pe locul al cincilea vehicul electric premium în Europa în timpul perioadei, înaintea Audi Q4 E-tron, Mercedes-Benz EQA și partenerul său de platformă, versiunea alimentată cu baterii a Volvo XC40, potrivit cifrelor unui cercetător de piață. Forța de date.

Cererea pentru Polestar 2 face ca producătorul auto să prevadă că va livra 50.000 de mașini în întreaga lume în 2022.

Portofoliul mărcii va crește anul viitor pentru a include primul său SUV, Polestar 3, care se va alătura unor modele precum BMW X5, lider în segmentul SUV-urilor mari premium, și noul entrant complet electric al producătorului german, iX.

Polestar urmărește să vândă 67.000 de Polestar 3 la nivel global până în 2024, conform pachetului pe care l-a creat pentru Wall Street înainte de listarea sa pe Nasdaq în iunie.

Polestar își propune să crească vânzările globale la 290.000 de mașini până în 2025.

Producătorul a înregistrat o pierdere operațională în al treilea trimestru de 196,4 milioane USD, în scădere față de 292,9 milioane USD cu un an în urmă, în timp ce veniturile au crescut la 435,4 milioane USD de la 212,9 milioane USD.