Meta pierde bani „pe bandă rulantă”: Metaversul îi mănâncă timpul, resursele și finanțele lui Zuckerberg

de: Iulia Kelt
27 10. 2022

Un an mai târziu, decizia Meta de a migra către Metavers se dovedește a fi destul de scumpă. Reality Labs pierde mai mulți bani decât oricând, a dezvăluit compania-mamă a Facebook, în ultimul său raport.

Reality Labs, unitatea care supraveghează proiectele de realitate virtuală și augmentată din cadrul companiei, a pierdut 3,7 miliarde de dolari în al treilea trimestru al anului 2022, un salt față de pierderea de 2,6 miliarde de dolari, în urmă cu un an, și de 2,8 miliarde de dolari în trimestrul trecut.

CEO-ul Mark Zuckerberg a spus că investiția în „următoarea platformă de calcul” rămâne o prioritate de top. „Acesta este o activitate majoră și de multe ori va fi nevoie de câteva versiuni ale fiecărui produs înainte ca acestea să devină mainstream”, a spus el. „Dar cred că munca noastră va fi de importanță istorică și va crea fundația pentru un mod cu totul nou în care vom interacționa unii cu alții și vom combina tehnologia cu viețile noastre”, a adăugat acesta.

Zuckerberg va renunța la unii angajați

Zuckerberg a confirmat, de asemenea, că Meta va continua să reducă din personal. „Unele echipe vor crește semnificativ, dar majoritatea celorlalte echipe vor rămâne neschimbate sau se vor micșora în următorul an”, a mai spus el.

Pe de altă parte, „familia de aplicații” Meta a continuat să crească, iar Zuckerberg a raportat noi etape atât pentru Instagram, cât și pentru WhatsApp: Instagram are 2 miliarde de utilizatori activi lunar, în timp ce WhatsApp are acum 2 miliarde de utilizatori activi zilnic. „Au existat o mulțime de speculații cu privire la implicarea în aplicațiile noastre și ceea ce vedem este de natură pozitivă”, a spus el.

Zuckerberg a vorbit, de asemenea, despre dorința sa de a schimba serviciile companiei pentru a deveni mai mult un „motor de căutare” în care feedurile utilizatorilor să fie ghidate mai mult de recomandări, despre care el a spus că ar putea ajuta compania să concureze mai abitir cu TikTok.