Dorian Popa, Selly sau Andreea Raicu ar putea să-ți ceară bani pe viitor ca să le citești story-urile pe Instagram

de: Cojocaru Cristian
06 07. 2021

Instagram a confirmat că se ocupă cu dezvoltarea unor povești exclusive pentru creatori. Astfel, pe viitor, pentru a putea vedea ceea ce postează Dorian Popa, Selly sau Andreea Raicu, probabil că va fi nevoie să plătești o sumă de bani pentru aceste story-uri.

Funcția va permite în esență creatorilor să posteze povești pe Instagram în spatele unui paravan de plată. Dezvoltarea a fost confirmată TechCrunch, dar detaliile exacte rămân neclare. De asemenea, nu știm dacă platforma deținută de Facebook va introduce un abonament lunar, similar cu viitoarea Super Follow a Twitter, care va permite publicațiilor / creatorilor să perceapă bani pentru tweet-uri „exclusive” sau va exista vreo opțiune pentru plata pe poveste.

Dezvoltarea Exclusive Story a fost observată pentru prima dată de inginerul Alessandro Paluzzi luna trecută. O captură de ecran a funcției de pe Twitter arată că „numai membrii pot vedea această poveste”. Paluzzi a adăugat că cei care creează content ar putea adăuga povești exclusive la evidențieri, astfel încât noii utilizatori care plătesc, să le poată vedea oricând.

Șeful Instagram a confirmat noile story-uri cu bani

Compania a dezvăluit încet, mai multe detalii despre eforturile sale în acest spațiu plătit. Șeful Instagram, Adam Mosseri, a spus pentru prima dată pentru The Information, în luna mai, că „explorează” abonamentele împreună cu alte funcții noi, cum ar fi NFT-urile. Recent, Mosseri a declarat că Instagram nu mai este doar o aplicație de partajare a fotografiilor și lucrează la instrumente pentru a concura cu TikTok și YouTube Shorts.

În esență, va afișa videoclipuri de pe pagini pe care utilizatorii nu le pot considera deosebit de interesante, dar vor avea opțiunea de a alege subiectele preferate. Noul spațiu de recomandare pentru videoclipuri este în prezent testat cu utilizatori selectați. Platforma de socializare deținută de Facebook va viza în continuare îmbunătățirea instrumentelor Creator, a cumpărăturilor și a experienței de mesagerie pentru a câștiga un avantaj față de competitori, după cum a afirmat Mosseri.