Programul Carrefour de Paște: magazinele vor fi închise timp de două zile

de: Răzvan Băltărețu
13 04. 2020

Carrefour a anunțat ce program are de Paște. După ce Lidl a transmis că le dă zile libere angajaților, nici Carrefour nu se lasă mai prejos.

La fel ca Lidl, Carrefour a anunțat că pe 19 și 20 aprilie magazinele vor fi închise. Măsura se aplică în toată România. Programul de Paște va fi acesta: 13 – 17 aprilie de la 8 la 22 și pe 18 aprilie de la 8 la 18. Poți să vezi pe site-ul magazinului programul per magazin.

Înainte de Paște, Carrefour a anunțat plafonarea prețurilor

Înainte de-a anunța programul pentru Paște, Carrefour a anunțat că, până pe 19 aprilie, plafonează prețurile pentru sute de produse. Plafonarea prețurilor vizează o categorie variată de produse dintre cele mai utilizate în acest moment.

Prețurile vor rămâne aceleași pentru alimentele de bază, cum ar fi: făină, paste, ulei, zahăr etc., alimente congelate, conserve, apă şi sucuri, lactate şi brânzeturi, mezeluri şi specialităţi, cafea şi dulciuri, produsele de îngrijire personală şi cele pentru bebeluși. Are și-o pagină dedicată unde să vezi ce produse au prețurile blocate.

În cazul în care nu vrei să te duci la magazin, Carrefour poate livra și acasă. Lanțul de magazine recomandă aplicația sa, unde poți face lista de cumpărături, plătești și aștepți. Mai poți comanda de la Carrefour și prin Bringo.

Pentru cumpărăturile online ai o zonă denumită Supermarket Online, la fel ca la Mega Image, de unde poți alege cam tot ce-ai avea nevoie, de la produse bio la cele vândute sub marcă proprie sau preparate congelate.

Nu în ultimul rând, și acest anunț e poate mai important decât programul de Paște, fii foarte atent la mesajele înșelătoare date în numele Carrefour. La începutul lunii a fost vorba despre o „promoție” care promitea clienților vouchere de 5.000 de lei. În primul rând, aceștia trebuie să răspundă la trei întrebări generice despre experiența la cumpărături în magazinele lanțului. Urmează apoi redirecționarea către diverse site-uri potențial malițioase. La final, pentru a putea „intra în posesia” cuponului, fiecare trebuie să trimită mai departe a campania către contactele de WhatsApp.