O nouă platformă de livrat mâncare în România: cu ce se diferențiază de Foodpanda, Bolt și alții

de: Ciprian Ioana
13 11. 2020

Mohammad Murad și fost candidat la alegerile locale din septembrie anunță că intră pe piața de food delivery și-și va lansa propria platformă de acest gen.

Mohammad Murad, proprietarul lanțului de hoteluri Phoenicia și fost candidat la Primăria Mangalia la alegerile locale din septembie, vrea să intre pe piața aplicațiilor prin intermediul cărora livrezi mâncare. De la 1 decembrie, își va lansa propria platformă de food delivery, după modelul Foodpanda, Bolt, Tazz și alții.

Pentru început, va funcționa doar în București, dar omul de afaceri vrea să o extindă în 12 orașe din România anul viitor. Investiția se ridică la 3 milioane de euro, potrivit profit.ro.

O nouă plaformă de food delivery

Murad susține că platforma sa va asigura inclusiv meniuri pentru diete specifice mai multor tipuri de afecțiuni, precum cele hepatice, renale sau diabet. Vei găsi de la mâncare libaneză până la preparate din gastronomia românească, italiană, mâncare de post, vegetariană.

„Am intrat pe acest segment pentru că partea de HoReCa a suferit și va suferi în pandemie și crește partea de delivery, iar noi venim în întâmpinarea cererii din piață cu o abordare nouă. Ne vom axa pe meniuri speciale, destinate oamenilor cu diverse afecțiuni”, a declarat pentru Profit.ro Mohammad Murad.

Platforma va livra mâncare proprie, după cum susține Murad. Mâncarea va fi produsă într-o bucătărie nouă a grupului Phoenicia, iar noul businnes va avea undeva la 100 de angajați.

Meniul pentru o persoană va costa între 25 și 40 de lei și va include două sau trei feluri de mâncare.

„Intenționăm ca într-un an să facem livrări de mâncare în 12 orașe din țară. După București, începând din luna mai, vor urma Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și alte orașe”, a mai spus Murad.

Omul de afaceri mai deține lanțul de restaurante Spring Time, fabrica de conserve Mandy și o serie de alte restaurante cu profil libanez.