Câți bani ar câștiga Meghan Markle și Prințul Harry dacă devin influenceri

de: Teodora Tudosie
20 01. 2020

Meghan Markle și Prințul Harry sunt deja suficient de cunoscuți pentru a putea face bani destul de ușor, inclusiv din meseria de influenceri pe internet.

Cuplul a ajuns mai mult ca niciodată în atenția publicului după ce au anunțat că vor să renunțe la statutul de membri seniori ai familiei regale a Marii Britanii. Cei doi au anunțat și că vor independență financiară și intenționează să returneze cele 2,4 milioane de lire sterline primite din bani publici pentru a renova Frogmore Cottage, reședința din Windsor. De asemenea, Harry și Meghan nu o vor mai reprezenta legal pe regina Elisabeta a II a.

După această decizie vine inevitabila întrebare: Ce vor face acum cei doi? Utilizatorii de pe internet au venit cu teorii proprii. Unii spun că Meghan va reveni la meseria sa de actriță, în timp ce alții că cred că cei doi se vor implica în politică.

Publicația Wired ne îndreaptă atenția spre o altă zonă. Mai exact, spre locul în care Meghan Markle și Prințul Harry au făcut anunțul că se vor retrage: Instagram. Astfel, există o posibilitate destul de mare ca cei doi să se reprofileze și să înceapă să se susțină din punct de vedere financiar din „meseria” de influenceri.

Câți bani ar face Meghan Markle și Prințul Harry dacă ar deveni influenceri

Influencerii fac foarte mulți bani pe internet. Indiferent de platformă, sumele sunt considerabile. De exemplu, pentru o singură fotografie cu un produs postată pe un cont de Instagram cu un milion de urmăritori, prețul începe de pe la suma de 10.000 de dolari. Pe de altă parte, conținutul video sponsorizat valorează și mai mult. Un youtuber cu peste trei milioane de abonați primește cel puțin 40.000 de euro per videoclip, potrivit Wired.

De fapt, cei doi pot fi deja catalogați drept influenceri, chiar dacă nu-și doresc în mod intenționat asta în prezent. De exemplu, la începutul anului, cei doi au postat o fotografie cu fiul lor în care acesta purta o căciulă tricotată de o companie mică, preocupată de probleme sociale. Imediat după postarea fotografiei pe Instagram, compania a primit peste 450 de comenzi, în condițiile în care, de obicei, aveau abia aproximativ 45 pe lună.

Meghan Markle și Prințul Harry și-au creat în aprilie 2019 propriul cont de Instagram. În prezent, acesta a ajuns la aproape 11 milioane de urmăritori, ceea ce ar însemna foarte mulți bani pentru o postare sponsorizată, dacă cei doi hotărăsc să facă pasul.

De asemenea, poziția înaltă pe care o ocupă în societate ar putea însemna o valoare și mai mare decât ar fi normal pentru un influencer obișnuit.

Wired a discutat cu Gil Eyal, CEO-ul HYPR Brands, o companie de influencer analytics. Acesta estimează că valoarea per postare în ceea ce o privește pe Meghan ar porni de la un milion de dolari. Totuși, acesta menționează că nu ar urma trendurile obișnuite pentru a face reclamă la ceaiuri de slăbit și șampon anti-mătreață. Eyal susține că Meghan Markle și Prințul Harry ar avea numai colaborări de lungă durată care să se potrivească cu brandul lor regal.